Brud i juli (tråd nr 2)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Hur gick svensexan? Jag skrev om din hippa i andra julitråden.
Idag är det en underbar morgon. Havet ligger som en blank insjö och när jag var ute med hundarna gick en fiskekutter ut. Mycket livskvalitet vill jag lova!
Majlo, det låter helt underbart, speciellt när man sitter i ett stökigt och smutsigt London! *suckar avundsjukt*
Fast det är klart, jag trivs ju ganska bra ändå!
Igår fick vi gjort bordsplaceringen! Trots att mannen frågade 10 gånger om ett och samma namn, who is he again, is he the bald one? Och jag fick IGEN förklara att näe, den flintskalliga är mannen till henne som du alltid frågar: is she the one in the blue dress.... Suck! Men gjort blev det.
Finputsar nu på kyrko-programmet och skall fixa de sista gäst-beskrivningarna. Sedan bär det av på lunch hos vänner!
Dom kom och hämtade honom vid kl 10.15 och var 6st. Den sjätte var bara med på fm. Sen försvann dom på 9-kamp, lerduveskytte, hagelgevär, spika i en spik snabbast(han är snickare och åkte på stryk), minigolf och långgolf, dart, sen kommer jag inte ihåg något mera. Sen hade dom bastu och catering mat och festen började. När klockan var 0.30 for dom ut på krogen och jag hämtade fem slitna pojkar och min var fräschast!! Efter att ha skjutsat hem alla ville karl berätta heeeela sin dag, så klart. Klockan hann bli 5 innan han somnade och 5.20 för mig. Så idag är vi trötta. Han mår bra förövrigt, men det blir nog en luuugn dag här hemma
Jag blev hippad igår, underbar dag med 10 vänner. Min sambo blev lurad iväg till "jobb" kl. 9.00 igår. Där väntade 10 vänner på honom och sedan var det full rulle hela dagen. Han mår inte så bra idag.
Jag mår bättre. Jag gissade att det skulle vara igår, dels pga några virriga kompisar som försagt sig och dels pga att det var enda helgen innan vigseln.
Blev hämtad på MC kl. 10.00, och vi körde runt i stan i en halvtimma. Ner till hamnen och hade tävlingar och sedan picnic. Underbart väder fick vi. Sedan bar det av till en studio där jag fick spela in en låt. Text omskriven till mig. Därefter var det bad och bastu. Middag hos en kompis och sedan ut på schlagerbaren.(med minst 6 andra möhippor och ett par svensexor.) Kl. 2.00 orkade jag inte mer så då tog min svägerska med mig hem och jag stupade i säng. Jag hade höga förväntningar på min dag, men den blev ännu bättre än vad jag kunnat drömma om. Kompisarna kom från hela landet för att vara med, trots att de ska kommja ner nästa helg igen för då är det bröllop. TACK alla mina kära vänner.
Vad kul att ni fick en så trevlig dag 050709
Ni gifter er samma dag som oss ser jag förresten....050709. Bra datum!!
ja, mycket bra datum :)
Hepp, då var det över!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1142329.html
Och Chrisse, din ande vilade över min vigsel! Vi fick veta att Rådhusets gästbok fanns på en annan vigsel på Grand Hotell, och då tänkte jag att "jo men det vet jag ju vem det är som gifter sig där". KOMISKT!
Nu ska dukar lämnas tillbaka och lite sådant smått. Men mest förbereda inför resa til Kenya på onsdag!
Kram på er alla brudar, ni har en underbar dag framför er!
Stort grattis lundabrud!! Ska genast läsa om eran dag. Får jag klistra in din länk i julibrudarlänken??
Ja janos gör det, tänkte ej så långt och minns inte var den är?