Brud i juli (tråd nr 2)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Chrisse: kul erfarenhet med att fylla BH... hehe man blir så tjusig så :)
Jag har plötsligt en tjusig B-kupa i min klänning! *ler förvånat*
Sitter och jobbar med placerings-lappar och listor i afton. Så trist så trist. Var annars också och hämtade min förlovnings-ring fr affärren efter gravering, skall behålla samma som vigsel-ring. Jag älskar den så och dessutom får ingen annan ring plats på fingret eftersom min är så bred! Usch, det lät fult, men den äääär jättefin!
Det verkar vara ringarnas dag. Jag har nämnligen oxå hämtat våra förlovningsringar, som varit på putsning + gravyr i min karls ring
Urk, har lyckats peta i mig en hel rulle Lakrisal på nolltid.... Kände jag behövde dela med mig.
Är sååå uttråkad!!
Verkar göra allt annat än att vilja jobba med mina 128 placerings-lappar!!!
Jag kan också få sån där bröllopskramp emellanåt - och så slås jag av hur stor grej det faktiskt är! Gulp, som Kalle Anka säger.
Igår jobbade jag med våra bordsplaceringar och m2b gjorde det mesta på bröllopsprogrammet.
2 dagar kvar nu... i dag kommer min tärna ner från Örebro och i morgon kommer blivande svärmor och marskalken! Känns väldig verkligt och nu börjar jag bli nervös! ska jobba ikväll sen är jag ledig tills på måndag! I dag ska vi iväg och träffa kantorn, känns som lite i sista minuten men han hade haft semester! Ikväll när jag kommer hem från jobb blir det till att göra klart vigselprogrammen och skriva ut dem! I morgon ska nyckeln till lokalen hämtas så vi kan börja duka och pynta den!
Nu ska jag bara köpa lösgodis och göra en översikt på bordsplaceringen på A3-papper, sen är alla klart! Ska snart sticka iväg på manikyr och kanske försöka få lite färg på kinderna - hoppas verkligen att det ljuvliga vädret håller i sig till på lördag! Känslan av overklighet kämpar jag fortfarande med...
Vill önska Darling1 och alla andra lycka till på lördag. Vi gifter oss nästa lördag och kämpar på med allt som ska göras till dess. Håller med om att det känns overkligt, med jag längtar samtidigt! Det är ju bara 9 dagar kvar....wihhh!!
Jag har 16 dagar kvar... Kan inte vänta så länge!!
Lycka till ni som gifter er lördag. Måste säga att trots min hjärn-torka igår kväll med lapparna så är idag en mycket BRA dag! Mitt sista problem med min styvsyster har löst sig på allra bästa sätt så nu är det 'bara' det tråkiga pappers-arbetet kvar. En stoor lättnad!!
Darling1: vad härligt att du snart är klar, färdigvigd och alltihop! Jag är avis. Igår fick vi nyheter om vårt bröllopsnattsboende som var otroligt mysiga... Det är lite hemligt så jag berättar efter vigseln. Men ändå..