Brud i juli (tråd nr 2)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Jag vill också önska alla er som gifter sig i morgon ett stort lycka till. Jag hoppas specielt att ni som varit krassliga är bra nu och kan njuta av er bröllopsdag. Själv ska jag stressa vidare en vecka till, men då är sambon också ledig i alla fall. Det hade varit jättekul om vi hade strålat samman igen när alla vi julibrudar blivit julifruar
Julifruar, vilket bra namn! Självklart försöker vi sammanstråla in en tråd, eller fortsätter på denna
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1139771.html
Kunde inte låta bli ;)
Julifruar... Man blir nästan tokig när man tänker på det! Snart är jag fru! Om en vecka och en timme...
Tjohooo! 14 dagar och hm, x antal timmar kvar för mig. Orkar inte räkna timmarna, det känns för låååångt kvar!
janos jättekul med ny tråd, men man vågar ju inte skriva där förren man blivit fru.
Måste alltså vänta 8 dagar. Kommer nog inte in här förrän om tre veckor förresten, ska ju på bröllopsresa också.
ojoj vilken dag
svärfar sitter och viker 80*7 papper till prgrammen med sina flinka men nu trötta kirurgfingrar
svärmor handlar sprit och diverse med M2B
mamma arrangerar blommor
pappa gör allt som mamma säger
systern kan inte hitta klämmor till sitt hår
M2Bs syster sitter i bilen ner till oss och har två diande övergivna kattungar med sig, de ska få ett eget rum imorgon
Och jag ska till frisören.
Phu. Otroligt. Men sant.
Ser fram emot den nya tråden!!!
Bröllopsresa : vi ska på safari i Kenya och sedan sola en vecka i Zansibar!
Jisses, Lundabrud. Full rulle. Men härligt med resan att se fram emot! ja, nu skall jag hem och hoppas att tennisen börjar igen. Håller tummarna järnet för Johansson!
Lycka till Lundabrud! Ha en toppen dag!
Skrattade gott åt ditt inlägg lundabrud, hur alla håller igång på varsitt håll
Kul att det blev bra respons på en ny tråd åt oss julibrudar. Lycka till imorgon allihopa. Nästa lördag är det våran tur att springa runt som yra höns