• lundabrud

Brud i juli (tråd nr 2)

Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)

• Svar på tråden Brud i juli (tråd nr 2)
  • janos

Jag ordnar det!! Grattis igen och hoppas att ni får en trevlig bröllopsresa till Afrika

• Sannitje

Grattis Lundabrud!!! Får ta och läsa i andra tråden senare.

Ha en underbar honeymoon i Kenya!

• Majlo

050709: Schlagerbar är ju jättekul! Vad bra att din hippa blev lyckad!

• 050709

Grattis lundabrud och trevlig resa.

Mycket bra datum, Anna555 och janos.

Japp, det är kul på schlagerbaren, men jag var supertrött när vi äntligen kom dit.

• lundabrud

Tack kära ni för alla grattis. Fram till nu har vi verkligen ältat alla detaljer fram och tillbaka, både själva och med familjen, och vi kan båda bara plötsligt börja le och min man han vill gifta sig igen :)

Tips, försök hinna gå in er skor ... hade inte jag gjort och det ångrar jag. Inte för att det kommer vara något bestående minne, men ändå!

• Majlo

Jag håller på att gå i dem. Kanske skulle göra det lite mer... Har hört att man ska ha en peng i skon för att få ett rikt äktenskap. Nån som vet i vilken sko?

• Sannitje

Har hört att mamman skall lägga en peng i höger och pappan en i vänster. Då kommer bruden aldrig gå utan pengar!

Borde också gå in mina lite mer, men har ett back-up par vita, läder-'trainers' med strassband att byta till för dansandet!

• 050709

Började gå in mina för flera veckor sedan, men jag tycker inte att jag märker någon skillnad för det. Jag har också ett par att byta till före dansen.

• 050709

Imorgon är det dags. Äntligen, ska till restaurangen nu och lägga ut bordsplacering, festprogram m.m. Känns konstigt för nervositeten som fanns tidigare i veckan har nu släppt. Verkar som om det blir en strålande dag imorgon.
    Lycka till alla ni andra som står brud imorgon.

Svar på tråden Brud i juli (tråd nr 2)