• lundabrud

Brud i juli (tråd nr 2)

Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)

• Svar på tråden Brud i juli (tråd nr 2)
  • Anna555

lundabrud - hur gick det hos doktorn?

• lundabrud

Anna555: Jo tack, en snäll farbror doktor med namn som jag inte kunde uttala sken upp när jag sa bröllop och sa att det påminde honom om gamla tider. Och så fick jag ögondroppar som skulle hjälpa. Så jag håller tummarna.

• Anna555

ah, då hoppas vi att det hjälper :)
    Du lär ha nog med annat att fundera på den här veckan än rinnande ögon...

• Majlo

Jag pratade om dig Lundabrud, med min M2B och han sa att hans mamma hade haft en liknande förkylning förra veckan! Jag blev något skraj. Hoppas hon inte smittat mig!

• lundabrud

Ni kommer inte tro mig ... men i natt vaknade jag av sprängande öronverk, så ont gjorde det så jag grät. Idag smärtar det inte på samma sätt men örat är helt täppt.

... men ögat börjar bli bättre ...

Tröttsamt.

Roligt är att jag precis fick ett paket från mina släktingar i Kanada! Det står på vad det är ... en ljusstake verkar det som, i glas! Spännande. Ska inte öppna den än, fast funderar på om det är något som kan användas till festen kanske.

Någon annan som har något roligt att skriva, så inte hela tråden fylls av mina sjukdomsberättelser

• Marika S

Något som kanske är roligt är att vädret ser ut att hålla sig kvar med sol och 25 grader till helgen, det är väl alltid något. Annars kan jag också berätta att förkylning troligen är på ingång, men men. Ja kan vi nog svara i vilket fall som helst.

• janos

Här i Luleå öser regnet ner och ska visst göra det några dagar till om jag förstod dom rätt på tv. Snääääälla, låt det vara uppehåll nästa lördag!!!

Pigga på er alla sjuklingar

• 050709

Jag hämtade hem min klänning idag, den är så vacker. Jag tycker att jag är vacker i den. (om man nu får säga det själv)

Innan jag hämtade klänningen var jag och min tärna på Make up store och valde ut smink till nästa lördag. Tjejen i butiken verkade så duktig. Jag har varit lite orolig över hur sminkningen kommer att bli, men det försvann nu.

Jag hoppas att ni som inte mår riktigt bra idag kommer att må super på er bröllopsdag.

• Sannitje

Och jag pratade med min mor ang bröllops-planeringen idag utan att vi rök ihop en enda gång!!!

Svar på tråden Brud i juli (tråd nr 2)