Brud i juli (tråd nr 2)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Jo, nog låter det frestande att spendera 2 veckor med fisk, eller med... ja, vad finns i Omsk...?
Vad häftigt och roligt med en överraskningsresa. Vi får som sagt var vänta lite och samla pengar innan vi åker. Har lagt stora pengar i källaren och en del till bröllopet! ;)
Det är bra med pengar i källaren, bättre än i madrassen! Det prasslar så och håller en vaken! ;-D
Ja våra verkar ju ligga i färöisk fisk och siberiska hattar, eller nå't!
Hehehe, vad ni är finurliga tjejer!!
Hejsan, här var det liv! Så oerhört spännande med en överraskningsresa! Jag hade varit extremt nyfiken. Här rullar det på, har hämtat festhäftet som blir fint, men vi ska vika det själva för vi ska fästa papprena genom att göra två hål i sidorna och dra igenom ett snöre. Så det blir lite jobb...
Annars verkar det mesta vara under kontroll ... nu ska jag och min blivande hitta på små tal till varandra. För LÄNGE sedan (när vi varit tillsammans 6 månader) fick jag en liten bok med ca 10 korta dikter som M2B själv skrivit till mig, han ska nog använda sig av dem på något sätt ... gulligt!!
Pssar förresten på att redan nu lägga ut vår bröllopslänk där bilder etc. bör hamna så småningom!
www.anjaochadam.se
Vilken enkel och vacker hemsidan ni har. Jättefin, håller utkik efter bröllopsbilderna....
janos: tack! jag har gjort den själv... därav ganska enkel. men funktionell!