Brud i juli (tråd nr 2)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Lundabrud: Jag har varit i Kenya fem veckor! Var beredd på en kulturchock! Och sola innan, de gör stor skillnad på infödda och turister i priserna. Du får antagligen en oförglömlig resa.
Lundabrud - du kanske har "solat till" dig så att du ändå kommer se ut som en infödd ;)
Annars är det kanske svårt att hinna med nu...
Hujuj, snart är det dags!
Var och hämtade ringarna i dag och höll nästan på att slippa betala "jaha, jag trodde att ni hade betalt" sa han när jag tyckte att vi skulle göra rätt för oss - jisses, hade kunnat bli billigt!
Pratade med frisören också. Var och lämnade in löshår i salongens brevlåda tidigare i veckan och hans kollega hade undrat vad det var för en bäver som låg innanför dörren när han kom till jobbet ;)
Så den bävern ska jag ha i håret...
ja, mycket kul ska man vara med om!
Anna555: ibland kan man bli kall över folk som inte har koll på läget... Men huvudsaken är ju att ringen blev snygg.
Min m2b har hämtat ringen idag. Jag vet inte hur den ser ut, ska hålla mig till själva vigseln. Det är svårt. Jag har sett den utan stenarna.
oj, det måste göra en nyfiken!
Tur att det inte är så lång tid kvar :)
Jag provade min ring redan förra veckan, men då var jag ganska nyfiken för jag hade bara gett honom en muntlig beskrivning och haft två bilder "lite som den men..." ungefär. Men han hade lyckats göra en ring precis som jag tänkt!
HAHAHAHA!! En bäver....det var roligt
Ringarna hämtade jag förra veckan och blev jättenöjd
Ang trädgården, så har jag inte så mycket kvar tycker jag. Det är värre med dammtorkningen....*suckar*. Hoppas att jag hinner en hel del i helgen. Känns bara lite jobbigt att inte veta om det blir någon hippa eller ej. En bekant försa sig lite idag, tror jag. Jag ringde nämnligen och frågade hur dags dom hämtar. Menar du dig eller Jonas blev svaret!! Så jag var snabb och frågade om mig, men det fick jag inte veta
Annars har jag planerat vad som ska hända varje dag och kliar mig i huvudet, för jag tycker inte att det är så mycket
Janos, ojoj, det låter som att du ska på möhippa i morgon :)
Min blivande försa sig i går om min morgongåva (alt 30års present..) som verkar bli en resa till USA! :)
Mycket kul tycker jag, men jag tror inte han märkte att han försa sig och jag sa inget heller (ibland kan man ju vara snäll ;) )
Vill inte på hippa, vill stöka färdigt hemma istället
Är du hippad Janos?
Nej, inget ännu
Karln min är på svensexa just nu och kommer inte hem förrän sent....tror jag!