• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Lykta

Vi börjar som tur var vår semester på måndag för vi har sååå mycket kvar att göra!!

• snart fru!

Perfekt med semester innan bröllopet, känns som att man aldrig skulle hinna annars! :)

• Marisha-69

Jag har planerat det här i 1,5 år nu så jag har det mesta under kontroll, tror jag
    Men jag är lite orolig för att jag inte ska bli nöjd med dukningen, vi har ju bara fredagen 12/8 på oss och om jag inte är nöjd innan kvällen kommer det att kännas jobbigt.
    Jag jobbar bara mån-ons nästa vecka sen är jag ledig i två veckor och min m2b har redan semester, det känns jättebra!!

• StinaGerman

Godmorgon tjejer!
    Ho ho imorgon är det exakt två veckor kvar!!

Jag avundas er som inte jobbar hela nästa vecka, jag kommer att sitta som på nålar och vara allt annat än lugn. Mitt "problem" no 1 just nu är festprogrammet.. Ska skriva presentation av gäster och dessutom översätta allt till italienska. Bara det att wordprogrammet strular, får inte upp själva menyn längst upp!..

• Valdemar

StinaGerman:
    Jag jobbar nästa vecka också. Sen är vi lediga veckan före och två veckor efter bröllopet. Jag håller med om att det är skönt att ha något att göra om dagarna, det är dock svårt att koncentrera sig på jobbet.

Vi har nästan allt klart. Ska fixa en skiva med låtar till dansen och skriva namnlappar till bordsplaceringen. Bröllopsresan är bokades i förrgår.

• StinaGerman

Valdemar

Kul! Vart ska ni åka?

Ni som har fixat egen musik, vad har ni för vals eller liknande till första dansen?? Vår toastmaster bränner skivor med blandad bra musik o så är min man tangodansare, så han får väl välja valsen. ;)

• Valdemar

StinaGerman:
    Vi åker till franska alperna.
    Vi han inte bestämt vals ännu, man det lutar mot "Ta mig till havet". En av gästerna kommer att ta med sig sitt dragspel för att kompa snapsvisor under festen. Kanske så vill han även spela någon vals.

• snart fru!

Jaha, nu är bröllopsmardrömmarna lössläppta med full styrka! Inatt var håret inte uppsatt, sminket borta, tårtan ful och gästerna gick hem efter förrätten. *pust*

Idag ska vi hämta våra ringar, jag är såå nyfiken! Lär knappast kunna låta bli att pröva min hela tiden, kan jag tro. :)

• Ebba82

Hej allihopa!

Har inte skrivit i den här tråden tidigare.

Gifter mig oxå den 13/8. Har det mesta under kontroll just nu, ska fixa blandskivor till festen och namnlappar till borden.

Är ni nå nervösa?
    själv ser jag mest fram emot den 13:e men sen så kommer dom där fjärilarna i magen när jag tänker på själva vigseln.
    Är det bara jag som känner så?

• StinaGerman

Hej Ebba82 och ni andra!
    Jag längtar nåt otroligt mycket (kan äv bero på att jag inte träffat min M2B på två veckor och han kommer inte förrän 11/8 !) och ser fram emot att ha en stor fest.
    Visst, tänker man på vigseln känns lite fjärilar i magen men jag har svårt att föreställa mig hur det kommer att kännas den stora dagen. Måste va en speciell känsla att få uppleva!
    Ska se om jag kan hitta fin murgröna att köpa idag. Den ska få växa till sig lite, sen vara bordsdekoration.

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar