• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Soon to be

Snaart: Sorry, var inte menat att låta som en moraltant. Jag tror att alla får nippran innan bröllopet. Det får jag minst 10 ggr per dag. Men när jag riktigt har jobbat upp paniken så inser jag att jag inte är klok, och det är då jag tar till min lille "tanke". Det är ju en speciell fest man anordnar så att säga och även en helt "vanlig" fest kan man ju bli stressad av. Vi det här tillfället är det ju så många fler detaljer att hålla styr på.

Men i slutändan tror jag att vi fixar det!!! Om inte så kan man förhoppningsvis ta det på rätt sätt och skratta åt missödena.

Drömde förrästen häromnatten att m2b inte dök upp i kyrkan. Vi väntade och väntade och till slut gifte jag mig med tärnan istället. Tyckte att det var synd att allt gick i stöpet liksom . Vaknade och var sur på m2b hela morgonen. Han fattade ingenting stackaren.

• Marisha-69

Soon to be:
    Jag beställde lite extra
    Jag hade ju ändå glömt bort välkomstdrinken och behövde ytterligare dryck så då plussade jag på med lite extra vitt vin med.

Jag håller fullständigt med dig om ditt tidigare inlägg.
    Bara vi blir gifta i slutänden så får man vara nöjd
    Fast jag önskar mig ändå sol, god mat och rolig fest med.
    Jag tror att alla små detaljer som vi försöker få under kontroll nu inte kommer märkas så mycket om vi missar någon sedan.
    men vad gör man inte för att få allting så perfekt som möjligt.

Det jag mest av allt ser fram emot är att kunna gå bredvid min man på stan och när vi möter någon som jag känner och som han ännu inte träffat, så kan jag säga:
    Det här är min man!
    Och på mitt finger lyser den fina vigselringen både när vi är tillsammans och i mina ensamma stunder

• Soon to be

Tjejer!!!

En månad kvar idag!!!!!!

Det är med skräckblandad förtjusning man ser veckorna passera.

Just nu är jag mest orolig över hur mycket vi spränger budgeten med!!!

Jag kan knappt vänta....liksom Marisha vill jag presentera min MAN!!!!Tänk att han snart är min MAN! JIPPIIIIII!
    Och jag är hans fru!!

ursäkta, men nu sprängs jag snart av glädje! JIPPIIIIIIII!

• Glädje

Det närmar sig verkligen med stormsteg. Jag har hela tiden tyckt att det är så långt fram men nu är det verkligen om bara 1!!!!!!!! månad!

• Brud25nyköping

en månad! Tiden går så fort så det är inte klokt! Det som känns värst är att hela sommaren har också snart över..Har inte haft ngn semster (ska åka till bröllopsresa sedan) och nu känns det tungt när solen skiner och alla andra är lediga..Men snart är det dags!!! Hur ligger ni andra med planeringen? Allt klart? Vi ska bara hämta ringarna och bestämma vilken tårta vi ska ha + allt stå hej en dag innan med lokalen o annat förstås..

• snart fru!

En månad!!! Jag längtar så jag håller på att spricka!
    Tänk att få bli fru... och i mitt fall även FÅ en fru! ;)

Just nu tror jag det är lugnet före stormen i planeringen. Det känns som att det mesta är klart men någonstans i mitt huvud ringer en liten klocka som säger att allt definitivt inte är klart!

Någon mer än jag som har lite rampfeber?

• Brud25nyköping

snart fru:
    Rampfeber? O, ja! Nu när allt är klart har man tid att bli nervös! Även när det är borglig vigsel kommer et finnas en massa folk som tittar, kommer allt vara klart?, hur blir vädret?, passar klänningen?..Massa saker att bli nervös alltså! Ska ni ha ett stort bröllop?

• snart fru!

Brud25nyköping :

Vi kommer att ha ca 85 gäster så rätt stort blir det.

Och nu inser jag att hjälp; alla kommer att titta på oss!
    *inte helt otippat, kanske* :)

Så nervositeten smyger sig sakta på nu så här i slutspurten!

• Brud25nyköping

Lite nervös ska man väl vara..skulle vara oroväckande om man skulle vara hel lugn Gift blir man nog än då! Lycka till o grattis i förväg!!!

• Marisha-69

Jaha nu börjas det, allting har flytit på så bra enligt planerna hittills men nu börjar de små trolltygen smyga sig in.
    Toast madamen har separerat från m2b:s kusin så hon kommer inte, m2b:s kläder är för stora då han gått ner 10kg och igår tappade han ringen i havet när vi var och badade.
    Kan jag få vinna på Lotto så man inte behöver vända på varenda krona just nu!!!
    Annars är jag kärare än någonsin och semestern hägrar framför dörren

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar