• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Soon to be

Sitter fortfarande med bordplaceringen
    Herregud, vad svårt det är! Trots att helheten är bra, så är det alltid någon som sitter "fel". Jag skiter snart i det. Funderar på att anordna en variant på "hela havet stormar" så får folk kasta sig ner var dom vill när musiken slutar spela. Grrrr....

Var och hämtade tärnklänningarna i fredags. Dom såg hur fina ut som helst. Hoppas nu att dom passar!

• snart fru!

Håller också på med bordsplacering och det är något man skulle haft en universitetskurs bakom sig för att klara! :) *Pust*

Vi ska iväg om ca en vecka och göra provuppsättningar till håren samt bli provsminkade så då kanske det blir lite mer verkligt!

• Soon to be

Har alla ni träffat prästen?

Jag vet att det är hela fyra veckor kvar, men jag vill ju så gärna bocka av uppgifterna i planeringen... känns som om det är många saker kvar.

Vår skulle höra av sig efter semestern,men så ser jag att många redan har träffat sin. Då blev jag lite stressad.

Framför allt kan man ju inte trycka vigselprogrammet innan prästen godkänt psalmer mm.

• Anna gbg

Hej tjejer!
    Sitter på jobbet och gör lista på vad som måste göras. Men det känns som om man glömmer bort en massa viktiga saker! Vad är det som ligger i topp på er Att-göra-lista just nu?

För min del är det att:
    skriva ut vigselprogrammen (måste bara få ok på sista solosången av solisten) + prata med kantorn
    Skriva ut festprogrammen (skriva de sista gästpresentationerna)

23 dagar kvar!!!!!

• Brud25nyköping

jag har samma känsla att man har glömt bort något jätteviktigt! Allt verkar vara ok..
    För våran del är det lite småpyssel, ta sista koll med servitriserna o bandet, rita sittplacering,köpa partytält, fixa bröllopsgodis mm. Men det mesta ska fixas dagen innnan så nu kan man ta det lugn..
    Men som sagt, ngt har man glömt..ju, jag ska sy in&upp klänningen nästa helg..

• Mindjive

Vi har också bara småplock kvar att göra som t.ex. lämna bordsplaceringarna hos restaurangen, skriva ut vigselprogrammen, göra tilltugg till champagnen.... så vi kommer kunna njuta till 100% av semestern som börjar snart. Najs....

• Brud25nyköping

hade världens marddröm i natt, på bröllopsdagen var ingenting dukat, champangeglas var inte framme, servetter var skrynkliga mm och sedan när jag hade fått ordning på allt märkte jag att klockan var ett,och jag skullle har varit hos fissan kl. 11! När jag försökte duka kom gästerna in och började ta kaffe och annat och spillde på dukarna.. Ush,varför har man mardrömmar om saker som inte alls är viktiga. Det skulle vara mer normalt att drömma att killen inte dyker upp, eller vigselförrättaren inte kommer..men nej, jag drömmer om skrynkliga servetter Någon annan som har börjat drömma om den 13/8 ??

• Soon to be

Har drömt en massa mardrömmar, men nu har ett lugn lag sig plötsligt. Jag känner mig hur lugn som helst, vilket också känns fel. Borde man inte vara nervös och hispig?

Tycker bara att det ska bli sååååå roligt!

Men den stora dagen kommer ju närmare och närmare. Är rätt övertygad om att nervositeten kommer att slå omkull mig som en ångvält när det väl är dax

• galadriel78

22 dagar kvar, mina damer & herrar....det närmar sig med stormsteg. *längtar!!!*

/galadriel78

• StinaGerman

Brud25nyköping
    Jo då, drömde liknande saker härom natten! Stod i kyrkgången o kom plötsligt på att jag glömt gå till frisör o makat mig på morgonen (ganska otroligt om det skulle inträffa men ändå..) och efter vigseln sa ingen ett ljud om hur det varit, det var helt tyst. en mardröm alltså..
    Nu är det bara 3 v, jag längtar så men vill samtidigt inte att tiden ska gå så fort som den gör just nu!
    Ska förresten också gifta mig i Nyköping den 13/8!! :)

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar