• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Marisha-69

Nu tog dom honom
    Så sitter man här nu då och ska fördriva den här dagen i regnet.
    Hoppas dom får kul och inte bara har planerat saker man ska göra i solsken.
    Vi får nog gå på bio jag och lillprinsen

• Marren

Jag gifter mig oxå den 13:e så just nu skriver jag ut vigselhäftena så det är lite pyssel. Vid 07,30 kom hela killgänget och tog min M2B. Så ser ni någon Elvis-utklädd idag så är det han. Hoppas han får det roligt.

• Soon to be

Hej på er! Om två veckor är vi fruar hela högen! Visst är det härligt!

Ska nu gå och beställa brudbukett, crousager och tärnbuketter. Ännu ett steg närmare....

StinaGerman: Vi ska också ha murgröna. Som tur är har vi hela trädgården full och dessutom håller den på att växa oss ut huset, så där fick vi två flugor i en smäll. Bordsdekoration och rensning i trädgården.

Marisha: Vem vet? Dom kanske tar dig i dag också? Håll ögonen öppna. Det kommer när man MINST anar det!

• Marisha-69

Soon to be:
    Nej jag tror inte det, vem skulle väl då vara hemma med lillprinsen (3år).
    Så för min del blir det nog nästa helg, tyvärr eftersom dom har schlagerkväll nere på "byn" ikväll som jag gärna gått på.

• Ebba82

Nu kan man säga "jag gifter mig nästa vecka"

kom att tänka på det imorse =)

hihi, kul!!

• snart fru!

Nästa vecka?!? Herregud, det känns fortfarande som att man har en ocean av tid kvar att fixa saker på! :)

Vi har fått hem ringarna och jag sitter och tittar på dom nästan hela tiden och kan inte vänta tills jag får bli fru och dessutom FÅR världens bästa fru! :)

Nästa vecka...

*iiiihhhhhh*

• Ebba82

hehe, jag försöker låta bli att ta fram ringen hela tiden. Men jag vill ju så gärna bära den redan nu =)
    jag har haft min hemma i snart två månader. Så nu är det inte långt kvar =)

ska bli så skönt att visa hela världen att jag är upptagen :)

• Soon to be

Hej på er!

Nu plötsligt börjar jag känna att det är ont om tid. Det känns som om jag har massor av saker att fixa, och nu är det mindre än två veckor kvar. Säkert inget att oroa sig för, det är mer att det känns som om jag har "tilt" i hjärnan. Vet liksom inte var jag ska börja. Vntar dessutom besked från vissa personer innan jag kan slutföra vissa saker. Man är ju fullt medveten om att andra inte lever för mitt bröllop, men ibland skulle jag vilja att folk var lite mer engagerade.

Typisk mig när jag blir stressad, jag ser bara till mig själv (och min blivande, naturligtvis)

Är dessutom magsjuk efter att ha ätit alldeles för mycket kräftor i lördags.

Pust och stöööön.

Sorry att jag låter lite negativ, men det känns som om ni i alla fall kanske förstår mig!!!!

Får ta två djupa andetag, och på det igen imorgon! Kram på er!

• Brud25nyköping

Jag har också väldigt blandade känslor, i vissa stunder känner jag att jag har kollt på "allt" och nästa stunden känns att jag inte har koll på något! Det är nästan ingeting kvar att fixa, bara gå o köpa blommor dagen innan. Klänningen blev färdigt med ändringaran i går, och den var sååå fin! Nu har jag den hemma, och måste låta bli att visa den till min blivande..svårt!
    Men för det mesta ser jag framme mot dagen något oehört mycket, och försöker tala om till mig själv att allt kommer att gå bra. Alltid är det något som inte går som man har tänkt sig, men allt löser sig!
    Det vill jag säga till alla andra också som oroar sig

• Soon to be

Tack brud25nyköping! Visst har du rätt. Jag brukar kunna trösta mig med samma tankar men igår fick jag bara psykbryt, Idag känns det bättre! Har precis bokat in vårt vigselsamtal så nu känns det som om det lossnar. (Var lite orolig för att prästen inte ringt eftersom vi bara har 11 dagar kvar, så jag ringde själv).

Sååååå ja....PUST!

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar