• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • snart fru!

Marisha-69:
    Men oj, vilken våg av otur! Men tänk positivt, ni kanske har gjort bort oturen nu och allt bara flyter på helt gudomligt perfekt framöver! :)

• Marisha-69

snart fru!
    Ja så är det ju förstås

Det känns i alla fall jättekonstigt att det bara är 4 veckor kvar nu på lördag, nervigt värre

• amris

Oj oj oj, vecka 27 var en händelserik vecka då det gäller bröllopet...
    Måndag: Provuppsättning och prat ang smink hos frissan. Kändes jättebra!!
    Onsdag: Var på resturangen vi ska vara och gick igenom det sista med mat, dans osv. Skönt att ha det gjort!
    Torsdag: Träffade prästen och gick igenom vigseln. Nervöst!
    Fredag: Träffade paret som ska spela och sjunga i kyrkan. Har nu definitivt bestämt vad det blir för musik.
    Söndag: Möhippa... Skitkul och överraskande!!!

Kan inte fatta att vi står där som gift par om exakt en månad...

• *camilla*

Ja, vad tiden går fort!
    Vi började planera först i maj (då vi förlovade oss) och alla var så nervösa över om vi skulle hinna. Nu är vi klara med allt vad planering heter och det är bara att koppla av, i den mån det går
    fram till bröllopet! Jag måste verkligen erkänna att nervositeten kommer smygandes...

• Soon to be

*ASG*

Har just övat bröllopsvals med den blivande. Herregud! han ser ut som en tennsoldat, stackaren. Om jag ber honom slappna av knäar han som om han ska slå ut med drivern från Tee på golfbanan.

Hur ska detta gå?

Har ni andra dansanta män, eller?

• Marisha-69

*flinar*
    Ja, dansant och dansant, jag undrar om inte min m2b är mer dansant än jag fast på valsfronten så är jag nog ändå hästlängder före

Idag ska vi åka och köpa en ny förlovningsring till min slarviga älskling, och kostymen som var för stor gick att sy in sa vår sömmerska.
    Allting ser inte lika mörkt ut idag som igår

• Soon to be

Marisha: Vad skönt att det löser sig. Tur att mannen gått ner och inte upp! Det hade varit lite knivigare

Vad ska ni brudpar ha för valser (eller andra låtar kanske?). Tycker det är svårt....Efter gårdagens dansövning har jag också insett att den inte får vara för snabb...(annars är riskan att älsklingen vrickar en fot eller två)

• tommyochveronica

hallå! Jag o min sambo ska också gifta oss 13/8-05, i morgon e det bara 4 veckor kvar o nervösa börjar vi bli. Hur nervösa har ni börjat bli? kram Veronica

• Lykta

Hej!
    Har just hittat hit till er! Vi gifter oss också 13/8 och jag börjar bli så stressad och nervös. Bestämde oss för att gifta oss i Maj så tiden är knapp. Men på 4 veckor hinner man mycket
    Lycka till alla brudar!

• amris

4 veckor kvar idag...! Håller för fullt på att göra klart festprogrammen. Var och kopierade upp dem igår, så nu ska de bara sättas ihop.

Hur går det för er andra?

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar