• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • amris

Idag var jag och hämtade min klänning och slöja!!!! Känns så konstigt att ha den hängande här hemma. Kan inte låta bli att gå dit och tjuvkika emellanåt... Bara inte min blivande gör det...
    På måndag ska jag till frissan och göra provuppsättning. Spännande!

• Pans

Åh, vad kul att du hämtat klänningen! Nästa vecka ska jag prova min efter att dom sytt in den. Hoppas att den passar så att jag får ta med mig den hem... Hehe. Kommer inte kunna låta bli att gå och titta hela tiden.

Nästa vecka blir det provsminkning oxå. Det ska bli jättespännande. Jag använder inte så mycket smink till vardags, så det ska bli kul att se hur ett proffs sminkar.

• Soon to be

Har precis kommit hem från min provsminkning. Är super nöjd.

Precis som Pans så sminkar jag mig inte så mycket, i vanliga fall (typ aldrig), men nu blev det en naturlig sminkning men ändå lite färg och fest! Trodde knapt mina ögon när jag tittade i spegeln. Vilken magi! Jag var ju hur snygg som helst!

• abba

Hej på er!
    Jag gifter mig också den 13 augusti (är dock borgerligt gift sedan den 14 maj i år) Kul att det är så många som valt denna dag, en del anser ju den 13: vara en otursdag.
    Jag och min man har den kyrkliga vigseln utomlands och när vi bokade tiden märkte vi att det datumet inte var så populärt.

• Brud i Sundsvall

Jag ska provsminkning och provuppsättningen lördagen innan jag den 6 aug. Åhh, va länge jag få vänta då.

Och klänningen min är bara i klippstadiet än så länge..*nervös*. Eftersom jag är på tjocken, så bör vi göra klänningen så sent som möjligt. Mamma min ska sy den, hon är sömmerska, men hon ska ju göra allt i sista minuten, men hinner det gör hon nog, hoppas jag..

Ringarna är beställda och kommer om ca 2,5 vecka.

Denna ring blev det till mig:
    www.brollopstorget.se/Smycken/galleri-smycken-detaljer.php&ref=%2FSmycken%2Fgalleri-smycken.php%3Fpage%3D3

Hmm, det är massor kvar att göra, undra om man hinner?

• Anna gbg

Jag var och tittade på min ring i fredags. jag har gjort "en engen" design. Ringen var jättefin - men den såg inte ut sm den gjorde i mitt huvud?! Den såg väldigt liten och pluttig ut. vet ni om man kan göra om en beställd ring? Jag vill ju inte lära mig gilla min vigselring! Jag vill älska den från början...
    Tips på hur göra tack!

• Marisha-69

Soon to be:
    Klart du är snygg
    Vi har inte pratat om att göra en provsminkning jag och min "snygg"fixare.
    Jag har varit där och gjort en provuppsättning (jättefin) men man behöver kanske göra en provsminkning med?!

Hur löper planerna och nerverna annars?
    Mina planer är nog ok, en del behöver finslipas lite men nerverna börjar pocka på och undra om jag verkligen har allting under kontrioll som jag vill tro

• Soon to be

Jaha, då har OSA datumet passerat. Nästan alla har varit duktiga och OSA:t. Det är någon vi får jaga in till resten av flocken. Det var bara ett fåtal som tackade nej, så det känns ju kul!

Det är således bara att kasta sig in i bordsplaceringen. Japp, det går inte att skjuta på det längre. JAG FASAR......

Jag börjar nog få lite "kalla" fötter. Trodde inte att det skulle hända eftersom jag är 100% säker att det är VI. Men nog svävar en del konstiga och skrämmande tankar omkring i huvudet. Inget jag ororar mig för, det är bara en konstig känsla att ha i kroppen när man planerar frö fullt.

• längtartillaug

Hej 13 augist-brudar. I lördag blev jag hippad. Det var så kul. Finns att läsa mer under

www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1117244.html

Har ni blivit hippade ännu? Sitter mest och pysslar med placeringskort, rispåsar, program och bordsplacering. Tycker det är kul.

• Soon to be

ÄNTLIGEN! Min vigselring är färdig!!

Ska hämta den på fredag.

Alla lösa trådar faller på plats fort nu...Snart...snart

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar