• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Brud25nyköping

Stina German..han är född 74 så lite äldre än du..Men Henrik Carlberg heter han..
    Han ,bagaren, är helskön, ni har valt ett bra ställe!
    Ha det så bra nu med allt planering och vi får hoppas att det blir fint vädret!!

• Marisha-69

Soon to be:
    Jag kör barbent Det har varit så in i H#"§§^¤e varmt de gånger jag har provat min klänning så ytterligare ett plagg och jag svimmar innan jag är gift ¨
    Jag hämtade alla våra kläder från sömmerskan som gjort alla ändringar, igår så nu är vi redo.
    Toalettkorg ska jag nog göra med
    De andra grejorna hade jag koll på.

Vi har inte fixat någon tårta än men jag hoppas att det ordnar sig på måndag när bageriet vi tänkt oss att använda öppnar igen efter semesterstängningen.

Kul med några tjejer som gifter sig i närheten av oss
    Vi gifter oss i Trosa.
    Är den här Stenkullabagaren bra?
    vad tar han per bit?

• ja.

Längtar så mycket nu, är så lycklig så jag inte kan sova på nätterna längre! :) Åh, va jag längtar!!

• Marisha-69

Jag längtar med, men aktar mig lite för att längta för mycket.
    Vi måste suga på den här karamellen så länge det går för om 2,5 vecka är det över och den här tiden kommer vara ett minne blott.
    Då får vi i stället njuta av varandra och ringen på fingret

• StinaGerman

Brud25nyk
    Nope, men nog känner jag nån som känner nån som känner honom allt;)
    Ja just det, vad kostar tårtan per bit? Det har jag glömt fråga!.. Vi ska ha 3 våningar, är 60 pers.

Marisha-69
    Vad mysigt med Trosa-bröllop!! Sörmland är härligt! Vi får alla hålla tummarna för sol och värme den 13:e!

Och, nej, vi är inte skrockfulla! (har inte ni också fått den frågan? ;) )

Soon to be: Jag ska nog ha strumpbyxor eller stay-ups i mina skor. Till o börja med iaf.

Viktigt att komma ihåg är att meddela veggo-alt till köket
    barnportioner

Bra med vaser till brudbukett mm, tack!

• Brud25nyköping

Marisha-69 och StinaGerman

Hej Tjejer!
    Tårtan på stenkullan kostar 30kr/person (i våningar)
    Dom har bara några ställningar, så det är bra att boka i förväg. Utkörning ingår, vilket jag tycker är skönt. Dom har väldigt bra rykte här i Nyk iaf!
    Nu, alla tillsammans: Be lite solsken till den 13/8! (ej för varmt dock..)

• Marisha-69

Jaha!!
    Nu vet jag att min m2b:s svensexa blir på lördag.
    Då får man väl hyra sig en film och äta lite godis ensam i soffan när lillprinsen somnat
    Det lämnar bara en helg kvar åt min eventuella möhippa, som jag varken sett eller anat något av än, jag är faktiskt lite nervös.
    Har ni alla blivit hippade redan, eller är det fler som sitter och undrar lite om och när den blir ?

• StinaGerman

Hej tjejer!

Själv blev jag hippad i lördags, se

www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m1172746.html

hade absolut ingen aning, jag blev otroligt chockad! Superkul!
    Var beredda nu, ni som väntar... :)

Har bara en vecka kvar att jobba efter denna, så segt! Nu vill man ju bara va ledig o tänka på bröllopet. Sitter o gör placeringskorten hemma om kvällarna... Längtar till Nyköping där vi ska gifta oss!

• Lykta

Marisha-69 - nej jag har inte blivit hippad ännu, i helgen ska vi bort så då finns det ju endast en helg kvar, hoppas iallafall att jag får ngn - men det tror jag....

• snart fru!

Vi har blivit hippade två gånger, hur kul som helst! :)

Är det bara jag som med lite panik i ögat inser hur mycket det är kvar att fixa och tänka på och hur sanslöst lite tid man har på sig??

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar