• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Lykta

ikväll sitter jag ensam med en stor skål glass, min m2b är på svensexa!!!
    Jag har inte haft ngn möhippa ännu, måste ju bli i morgon om det blir ngn - håller tummarna, ingen mer som inte haft ngn hippa ännu??

• Brud25nyköping

Soon to be!
    Tack du! Ju, det var min blivendes moster o kusiner i Danmark som fick förhinder, så det var som ett helt sällskap..Men men, måste se det positiva, nu är sittplacering klar (IGEN)!
    Lycka till för dig också!

• Marisha-69

Nej, ingen hippa för mig heller än.....

vilken tur att jag toksolade när det väl var sol för 3-4 veckor sedan, nu är jag i alla fall inte likblek

Soon to be:
    Tack för kramen, den värmde

Jag har skrivit ut allting utom just bordsplacering och gästbeskrivning så blir det avhopp så går det att ordna lätt.
    Vi har mest haft påhopp, blivit med 4 extra gäster på sista tiden

• snart fru!

Suck! Jag drömmer katastrof-mardrömmar vareviga natt nu och inser att det är 7 nätter kvar att drömma innan det är dags!

• Marisha-69

Jaha, ingen hippa för mig ikväll heller.
    Börjar känna det som att jag inte är så viktig för mina vänner
    Jag undrar hur dom tänkt, för jag antar fortfarande att dom planerat en hippa ändå.
    Alla mina vänner vet att jag blir MYCKET bakis när jag dricker alkohol oavsett mängd och jag antar att det blir någon typ av alkoholförtäring på en möhippa!?
    Därför var denna dagen och kvällen de enda tänkbara för en hippa eftersom jag skulle kunna vara hemma hela söndagen och må dåligt om det behövdes.
    Och tyvärr så kan jag inte det några andra dagar, och hur kul är det med en möhippa en måndag eller tisdag?!
    Hela nästa vecka är inbokad med massor av bröllops förberedelser så tiden finns inte.

Förlåt den negativa tomen nu när vi bara ska ha det roliga kvar.
    Jag ville bara skriva av mig besvikelsen, jag hade verkligen trott att den skulle vara idag och att det faktiskt skulle bli en hippa

• Soon to be

Nästa lördag gifter vi oss tjejjer! Eller rättare sagt: Vid denna tiden nästa lördag är vi fruar hela bunten!!

Känner själv att säcken håller på att knytas ihop. Det enda som spökar är bordplaceringen. Tyckt att vi varit färdiga med den ett antal gånger, men så plötsligt dyker nojjorna upp. Så flyttar man på en person och Ooops så är man igång och rumstrerar om allihop. JAG BLIR TOKIG!

Marisha: Förstår att du är besviken. Det är väl klart att man vill bli hippad!! Håller tummarna för att du blir det också och att du blir glad och överraskad.

• USA Lina

Hemma, nyhippad och glad. Om en vecka är det nästa bara bröllopsnatten kvar.

Marisha-69: Hoppas verkligen att dina kompisar hittar på något. Det är ju liksom bröllopsdagen en dag att känna sig speciell på.

• Lykta

Var lite osäker jag med om jag skulle få ngn hippa, men nu har jag just kommit hem efter en hippa som varade i 27 timmar!! Och det var sååå roligt. Många var bortresta så vi var bara 4 st, men vi hade det kul!!

• mandarin

Idag är det måndag i morgon är det tisdag...
    Snart är det LÖRDAG DEN 13 AUGUSTI!!!

Det sista ska nu ordnas innan den stora dagen.

Hur går det för er andra?

Såg också att det verkar bli fint väder mot helgen, så underbart!!!

• snart fru!

Vi ska iväg och prova klänningarna en sista gång idag, späääännande! :)

Jag kan inte fatta att vi snart är där, detta är sista veckan som ogift! Och den är verkligen full av "att-göra" projekt.

Vi har inte haft tid innan så denna vecka blir full av prov-håruppsättning, prov-sminkning, provfoto och prov av allt annat. Vi har även provat bröllopsdrickan, och det blev en glad kväll! ;)

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar