• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Marisha-69

Jag sitter här med min ring på fingret och liksom bara känner efter, hur det kommer att kännas när jag får ha den på hela tiden

• Soon to be

Hej på er Brudar!

Två dagar kvar. Jag och M2B lever, sover och äter bröllop nu känns det som. Pratar inte om något annat, även om vi försöker. Det är ändringar i bordplaceringen och diverse detaljer som ska skrivas upp någonstans. Hela huset är fullt med Post-it lappar . Är hur nervös som helst och vet knappt ut eller in. Har märkt att jag som sista dagarna ständigt ligger i ett falsett läge när jag pratar.

Följer alla väderprognoser mycket noggrant och har tvingat hela släkten att hålla tummarna för fint väder.

BRIDEZILLA-VARNING!!!!!!!!!

• snart fru!

Här är det fler bridezillas, kan jag lova!

Vi har gjort körschema dag för dag sen i tisdags vilket resulterade i lappar över en hel vägg i köket! Och tålamodet är KORT hos oss båda!

Ska bli skönt när det är lördag och det enda man behöver fokusera på är varandra!

• Hej baberiba

Mysan1974

Håller med dig jag kan inte heller sova och jag mår illa, kan inte äta.....tänker på allt in i minsta detalj......

Det blir nog hispan efter bröllopet, jag har blivit helnojjig om allt bara denna sista veckan.........

• Hej baberiba

Vi gifter oss i småland och vi ska ta kort ute om nu vädret håller uppe. Vi ska ta kort vid en sjö och sen då vid några gamla ekar..........Om det regnar så ska vi ta korten inne i studio inget vi vill men vad gör man.....om det regnar..

Om det duggregnar kommer vi nog att fota ute iallafall........det ska mycket till om det inte blir utomhusfotografering.

• Hej baberiba

Vädret ser lovande ut över småland på lördag enligt Aftonbladet men jag vågar inte tro något ännu.

• Marisha-69

Jag blev hippad!!!
    Igår kom dom och hämtade mig, lite strul med olika bud hos mina vänner gjorde att det inte blev som dom tänkt och de ska ha en ordentlig fruhippa sedan säger dom.
    Men vi fick en jättemysig kväll ihop och slipper undra om mina vänner glömt mig, vilket inte var fallet

Jag måste säga att jag inte är orolig eller sover dåligt, än...... eller just nu jag har gjort det tidigare men just nu känner jag mig kollugn

• Soon to be

Marisha: Vad roligt att du blev hippad!!!! Känns skönt att veta att man inte är helt betydelselös hos sina vänner! Glädjer mig å dina vägnar. Hoppas du är nöjd och att du ser framemot din "fruhippa". Det är ju inte fel att ha lite roligt kvar tills efter bröllopet.

Kan du dela med dig lite av ditt lugn? Jag håller på att bli tokig. Inte kul att man ryker ihop med M2B om minsta saker hela tiden heller. Vi vet ju i och för sig varför, men det är påfrestande att gräla och kramas om vart annat. Det tär ju på krafterna. Vi har säkert koll på allt, men kroppen har helt enkelt bestämt sig för att vara stressad.

Ska bli kul att skratta åt detta när vi sitter i Prag på vår bröllopsresa och dricker öl!!!!!!!

Stor kram till er alla brudar. Lugna som stressade! Nu är vi inne på upploppet!!!!!!

• Brud25nyköping

Nu är det nära! Jag var ute o gick i dag 2 timmar, bara för att ha ngt annat att tänka o göra, annars snurrar allt runt bröllopet. Sover uselt och äter inget.. Jag kommer att snarka genom hela bröllopsresan sedan Nej, men ser så mycket fram emot allt, det här är nog sista gången för mig här i BT, i kväll anländer mina första gäster. Lycka till alla 13/8 brudar och hoppas ni får en kanon dag!!! Kommer tillbaka sedan o berättar om bröllopet och resan! Kram till alla!!!!

• Pans

Jo, nu börjar det närma sig... Nu börjar jag bli jättestressad och lättirriterad har jag märkt. Det började imorse när min ena tärna varit på konsulation hos frisören och blev missnöjd. Jag fick ringa till salongen och be att få en annan frisör till mina tärnor. Puh, skönt att det gick att ordna och att dom var så snälla.

Sen blev jag så otrevligt bemött av hotellportiern där vi ska ha vår bröllopsnatt...Uh, nu vill jag att det ska bli lördag så inga mer problem dyker upp!!! Då tänker jag bara flyta med och vara glad och lycklig!

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar