• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • snart fru!

Jag har en fråga:

Vi har tänkt att ge presentkorgar till de som ställer upp och hjälper oss på festen, dvs till värdparen samt till tjejerna i köket och hon som ska fota. Detta tänkte vi göra under festen.

Men nu har vi ett kompisspar som ska laga maten till bröllopet och det blir deras bröllopspresent till oss, samt att en syster ska ge oss tårtorna också det som en bröllopspresent.

Så nu till frågan: Ska de också få en korg som tack, även fast deras bidrag till festen var en present till oss?

Så här i slutet känner jag att jag fastnat på små detaljer som dessa, så kom gärna med förslag till en förvirrad brud! :)

• Soon to be

Jag hade nog gett dom en presentkorg också. Som uppskattning och tack för hjälpen, även om det är en present till er. Det blir ju en hel del jobb dom lägger ner.

• Marisha-69

9 dagar och c:a 23 timmar kvar för vår del

• abba

ja,nu narmar det sig!
    Vi akte ner for en vecka sedan och har fixat det mesta under de har dagarna. Jag har gjort forsta provningen av min klanning (av tva), vi har valt och bestallt alla blommor till kyrkan/ bilen/festlokalen/buketterna. Menyn ar ordnad, drickan bestalld, frisor och smink bokat,buss som tar gastena fran deras hotell till kyrkan och sen till restaurangen,tarta och kakor.... listan ar lang!! Vi har ocksa traffat prasten och min man fatt tid till att bikta sig (det mate man som katolik..)
    Nu tror jag vi kan slappna av lite och ova pa dansen samt valja musik och bilder till var video. Pa sondag kommer min familj ner!

• Soon to be

Jag börjar nog bli lite nervös nu, för jag kan inte sova på nätterna längre

Hi,hi

• Soon to be

Hur dags gifter ni er? Måste sända en lyckönskande tanke till er alla när det är dax.

Vi gifter oss 16.30!

• mandarin

Ja, tänk att nu är det snart dax!!!

Vi gifter oss klockan 15.00...

• Soon to be

Hjälp! jag skrev fel tid ser jag nu! hur kul hade det varit? Komma försent på sin egen bröllopsdag

Vi gifter oss 15.30!!!!!!!!!!!

Herregud......

• snart fru!

Vi har vigsel kl 14 och fest kl 16!

• Andreas78

Nämen vad läckert, jag och min sambo gifter oss också den 13 augusti. I Danderyds kyrka.

Det känns hela tiden som om jag har missat något.
    Har inte haft nån svensexa än, hoppas jag hinner tillbaka till bröllopet :):)

MVH
    Andreas

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar