• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Marisha-69

Jag tycker att det bara är en lång väntan nu när det är så himla nära
    Det känns som om man vill göra allt så det är färdigt, men dukningen och pyntningen av festlokalen kan inte göras tidigare än fredag och blommorna kan inte hämtas tidigare heller, så vad ska man göra nu??!!
    Tycker inte ni att tiden står lite still, samtidigt som den faktiskt rusar iväg?

• maho0822

Jag längtar till vår dagen D!
    jag har bara småsaker kvar nu, M2B lämnar in ringarna för putsning idag, på ons ska jag hämta blommorna för bordsdekoration då de ska slå ut ordentligt, fixa naglarna på fre samt lämna det sista hos festlokalen...
    vi verkar dock få dras med regn enligt prognosterna..

• StinaGerman

Hej hej!!

Nej, nej, det blir inte alls regn, du kan va lugn maho0822... 22 förresten?? Är du inte en av oss? Jag såg på prognosen att det ser ut att bli en stor sol på fred-lördag i typ hela Sverige!! Hurra!!

Idag träffade jag min frissa och hon verkade förstå mig precis hur jag vill ha det!
    Jag har bara 2 dagar kvar att fixa, sen kommer alla fr Italien o då ska man vara värdinna...

Snart är det tisdag, på torsdag får jag träffa min M2B efter 3 låånga veckor, äntligen!!

Kram kram på er!

• Mysan1974

Ja nu e det nära!!!

Jag känner lite som Marisha-69

Jag känner mig stressad men jag kan inte göra så mycket nu.
    Jag blir galen. Drömmer illa om nätterna och går och tänker på dagarna så man inte missar något.
    Undra om man får läggas in på hispan efter detta?? *skrattar*

Lycka till tjejer och snälla BE till väder gudarna att det inte öser ner då vi skall vara utomhus!! *please*

• Soon to be

Hej.

Känner också att man inte kan göra så mycket just nu. På Fredag däremot då är det turbo hela dagen!! De senaste två dagarna har vi haft sol i Skåne, så jag håller tummarna att det håller i sig.

Var fasen tar man fotona om det regnar? Vi hade tänkt ta våra på stranden och där finns inte så värst många regnskydd
    Hittar inga bra alternativ..... Hur ska ni andra göra? Var tar ni era foton?

• kära

Soon to be - Jag ska också gifta mig på lördag och är orolig för vädret. På SMHI säger de 16 grader och regn...
    Håller som bäst på att letar alternativa platser att fotas på - vår hotellsvit, några ställen där det finns tak men man ändå är ute... Det går sådär så jag vill också gärna ha tips hur ni andra gör?

• Marisha-69

Vi tar bilderna inne i fotografens studio om det regnar.

Nu ska vi åka och hämta våra ringar!!!

• maho0822

hur många här finns i från medelpad-sundsvalls området?

• Marisha-69

Nu har vi kommit hem ifrån en dag i Stockholm.
    Jag "råkade" köpa med mig 200 rosor hem, som vi kan smycka festlokalen med

Nu är det bara 3 dagar kvar innan det är lördag!!!!!!!!!!

• tessan123

Soon to be: Vi kommer ta våra kort inne på stället vi ska ha vår middag på(ett hotell), samt i kyrkan, om det regnar. Vi har oxå tänkt att ta våra kort utomhus vid klipposna om det blir fint väder- vilket det faktiskt ser ut att bli nu enligt SMHI (iaf i Götaland) Håller tummarna för att det inte öser ner!

För överigt känns det rätt lugnt. Tror vi är klara med det mesta. Ska göra slingor imorgon, naglarna på torsdag sen lite annat smått på fredag. Sen är det den stora dagen. Kan inte fatta att det är så snart!

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar