• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • StinaGerman

God morgon alla 13 augusti brudar och brudgum!
    Tänk, det är bara 9 dagar kvar!
    Vår vigsel är kl 14.30 i Nyköping. Jag hoppas så att vädret blir SOL! Jag är så lättad att jag blivit klar med fest- o vigselprogrammen (ska bara skrivas ut på färgskrivare på sönd) det känns som att jag är helt klar. Sen är det ju ett antal personer man ska träffa nästa vecka: frisören, prästen, hämta klänningen, bagaren m m..

Stina

• Andreas78

Vad skönt att det känns bra, jag sitter här och stressar upp mig helt!

Jag har inte fått tag på våran bartender på en vecka, och han ska fixa allt dricka :(

Nu är jag snart på bristnings gränsen....

• Brud25nyköping

Heh! Här är det mycket att göra också, fast alla stora saker är under kontroll. Igår var jag o beställde blommor till festen o brudbuketten.
    Och jag som försökte vara ute i god tid och hade gjort ordning stora bordsplacerings skylten: Fick i går 6 avbokningar, gäster som inte kommer! Fick göra om hela sk**n! Nu har jag inte skrivit med pläckpenna än, ifa det kommer mera sena avbokingar. (man lär av sina misstag) Klänningen är färdig,och den är sååå fin!!! Nu hoppas man bara lite sol till nästa lördag. Jobb på helgen,och tisdag börjar semester, så skööönt! Så här är det hos oss Sover också lite dåligt o tänker på alla praktiska detaljer, skönt o komma till jobbet och tänka på något annat,heh!

• USA Lina

Var är solen? Man vill ju inte tappa all den lilla färg man haft.

• Marisha-69

Vi gifter oss 15.00 i Trosa stads kyrka
    Blev sjuk igår så jag har i stort sett sovit sedan 20.00 igår kväll tills nu 14.30, känns lite tokigt när solen äntligen tittar fram och min semester började igår och den här tiden är INTE panersd till att sova bort och känna sig riktigt hängig
    Nåja, jag är nog frisk tills den 13:de

• Marisha-69
    panersd ska förstås vara planerad.
  • Marisha-69

Nu har jag precis varit hos min florist och beställt blommorna till bröllopet
    Det blev inte riktigt som jag tänkt från början men förhoppningsvis mycket bättre
    Jag kom fram till att vi skulle sätta corsage på våra föräldrar också, bara för att dom ska få känna sig lite mer speciella den här dagen.

Jag ÄLSKAR att gifta mig, det här är verkligen jätteroligt !

• Soon to be

Varit ochgjort provuppsättningen idag hos min frisör. Känns bra!

Köpte även underkläder och blev nog lite meddragen i säljarens entusiasm, faktiskt! 2200:-!!!!!!!!! Så från och med bröllopet så är det dom enda underkläderna jag kommer att använda! Dag ut och dag in tills dom faller i sönder av slitage.

Måtte mannnen gapa av beundran när jag skrider med dom på. Annars finns det risk för att han åker ut ut sviten med huvudet före.

Oj, oj. Men håruppsättningne blev billigare än jag räknat med, så det går väl på ett ut!

Jag håller med tidigare inlägg: _VAR BLIR SOLEN AV!

Jag har hela tiden haft hoppet om en bättring, men nu börjar aven jag tvivla...

• Soon to be

Marisha: Krya på dig! Klart att du hinner bli frisk! Kasta i dig vitlök och C-vitaminer. Det var ju ändå tur att det kom nu och inte om en vecka!!

Styrkekram till dig.

• Soon to be

Brud25nyköping: 6 avbokningar så nära. Gud vad jobbigt! När man äntligen satt bordsplaceringen och allt.

jag har också räknat med lite avhopp i sista minuten, men inte så många som sex!

Styrkekram till dig också!

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar