• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • habitus

Ja, ni nu är det inte långt kvar...Jag är illamående av stress och inget tålamod...Vill att dagen skall komma gården är full av utländska gäster och ALLA pratar bröllop. Det ska bli såå kul.Hoppas vi alla får en dag full av solsken.

• snart fru!

Ja, må solen skina på alla oss 13 augusti brudar! :)
    Här i norrland ser det inte så jättelovande ut men det är många timmar kvar till lördag så jag är full av förhoppning på att vädret vänder! :)

• Lykta

Nu skall vi iväg och dekorera festsalen, såååå roligt!!!! Men innan dess skall vi spendera ca:2 timmar på Ica för att hitta allt vi skall ha till buffén... Men solen skiner och jag har sovit så bra natt!! Drömde att jag kom från sminkösen och var så snygg!!!! Lägtar till i morgon!!
    Lycka till, till er alla!!

• Marisha-69

Vi ska iväg till festlokalen klockan 10.00 och börja med möblering och dukning
    Jag har sett fram emot den här dagen, det ska bli så roligt

• Marren

Min blivande och pappa ska ut och fixa björkar och sen bär det av till kyrka och festlokal. Kan inte fatta att det är imorgon!!!

• Jennan

Lycka till imorgon alla brudar!! jag håller tummarna för fint väder!!!!

• Hej baberiba

Lycka till alla brudar !

Imorgon är det vår dag!!

• Marisha-69

Lycka till imorgon tjejer!!
    Hoppas vi får en underbar dag!

• snart fru!

Hjälp vad det känns i magen nu!!! Lycka till er alla, vi får sol i hela sverige och en dag med massa nöjda brudpar i hela landet! :)

• Soon to be (numera gift)

Hej tjejjer!

Hur gick det för er alla!

Själv känns det fantastiskt. Det gick så fort så fort. Ibland tror jag att jag drömt alltihop, men så ser jag ringen som glittrar på fingret och då bubblar det i mig av glädje och lycka!

Ska hämta korten idag, jag är såååå nyfiken!

• StinaGerman

Vad roligt att din dag också blev lyckad,soon to be!
    Håller med om att den gick alldeles för fort. Det var den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag har ett inlägg om vårt bröllop i en tråd "Stina o German gifta med bilder".

Det är så svårt att få orden att räcka till när man är med om ngt så stort, men för att komma ihåg allting som hände under vårt 3 dagar långa bröllop tänkte jag sätta mig ner o skriva ner allt jag minns i detalj, det lär bli många sidor, en bröllopsdagbok!

Kram på er!

• Lykta

Vi har nu kommit hem från vår bröllopsresa - en vecka i Grekland - och vi har haft det helt underbart. Bröllopet blev så lyckat och vädret var underbart. Vi dansade dock lite länge på bryggan så vi missade att öppnad presenterna och glömde bort gästboken. Men det var så roligt att komma hem i går och få öppna alla presenterna då. Men visst gick det fort, säger som nästan alla som gift sig, JAG VILL GIFTA MIG IGEN!!!

Jag håller med!! Jag vill gifta mig igen!!

Det var hitentills det absolut roligaste och mest fantastiska jag varit med om!!!

Woaw!

Det var fantastiskt! Min otroligt LÅÅÅÅNGA berättelse finns här, om ni orkar ta er igenom den.

Har inte så mycket bilder än, men jag lägger upp fler så fort jag får dom från Fotografen.

www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1225188.html

Kram på er!

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar