• Soon to be

13/8-2005, bara två månader kvar

Nu börjar det närma sig med stormsteg!!

Hur går det för er därute. Jag vet att vi är många som gifter oss den 13:onde augusti. Tänk så många av oss som försiktigt började snoka här inne för över ett år sedan. Då skämdes man nästan för att man var ute i VÄLDIGT god tid. Nu är det inte så långt kvar och i alla fall jag är tacksam för att jag började planeringen i tid, hur skulle man annars hinna.

Hoppas att ni alla känner att ni är i fas med er planering och att inga stora hinder lagt sig i er väg!

Vad har ni kvar på planeringen?

• Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar
  • Mysan1974

*ler*
    Hej alla förväntansfulla blivande brudar.

Idag skall jag hämta min klänning *längtar*
    Och i helgen skall ringen vara färdig.
    Tänk att man längtat så länge på att dagen skall komma och NU är det snart snart!!

Ha det super och lycka till alla!!

• Marisha-69

Vi ska träffa prästen och kantorn ikväll, och jag känner mig som om det är alldeles för tidigt, det är ju jättelänge tills vi ska gifta oss eller..... nähä är det redan om 5 1/2 vecka, jösses då tror jag inte att jag hinner
    Jag har bara snurr i huvudet just nu.

Kommer vin och öl leveransen vi beställt från vinsajten.com att komma i tid eller kommer det att fastna i tullen?
    Har vi beställt tillräckligt med dryck?
    Kan min m2b gå upp de 10kg han gått ner så kostymen passar igen? Nä vi får köpa en ny.
    Räcker pengarna?
    Kommer min ena tärnas klänning komma i tid från USA?
    Kommer hon att kunna ha den?

Jösses!!! Det bara maler i huvudet dag som natt fast inte hela tiden det poppar upp i tid och otid som en dåligt inställd väckarklocka men ställt på snooze, ska bli skönt med lite semester snart

• Soon to be

Herregud, är det bara 5½ vecka kvar? Mitt hjärta började plötsligt slå helt okontrollerat, känner hur svetten pärlar sig i pannan.

Har man någon koll på läget eller är man helt ute och cyklar? Inte vet jag....betar av en sak i taget....

• abba

Jag ska på min första provning av klänningen den 29:e och ringarna är klara( min svärmor har sett dem!) Nu börjar jag bli riktigt nervös, det är så snart och jag har ingen möjlighet att kontrollera saker härifrån. Hoppas allt går bra!!
    Är det ingen annan som ska gifta sig utomlands?!

• Soon to be

Igår vad det Möhippa 2! herregud jag var så nöjd att allt var klart efter förra hippan att jag helt slappnat av! Inte trodde jag att jag skulle få två!!!

Det var super trevligt och anordnades av tjejjerna som inte kunde vara med på första. Jätte-trevligt och är så tacksam, nöjd och glad.

Vilka undrerbara vänner man har!

• Brud25nyköping

huh,sa ni 5 1/2 vecka!? Shit..tiden går fort..Vi hart allt under kontroll,allt är klart, köpte kostym till min kille igår. Det var det sista.. Men det är det värsta,nu har man TID att bli nervös!! Nu är det trist när alla andra har semester o själv jobbar man..semester börjar 11 augusti..suck..Ngn annan som jobbar när andra semestrar???

• Marisha-69

Japp , jag jobbar med.
    Fast bara nattetid så jag har tid över om dagarna till oro, planering och er här på BT

Har ni tänkt på vad trevligt det ska bli at gå omkring efteråt med vigselringen på fingret och kunna titulera sig Fru?!

• Pans

Igår provade jag min klänning som blivit insydd, men den var fortfarande lite för stor så jag fick inte med mig den hem.

Sen på kvällen var det dax för provsminkning! Åh, det var så roligt och j-klar vad snygg jag blev! Hihi, tänk vad lite smink kan förändra en! Först tyckte jag att ögonskuggan blev för mörk och då tvättade hon bort det och började om. Sen blev jag jättenöjd. Jag fick även lite fejkfransar och det kan jag verkligen rekommendera för att få mer fokus på ögonen.

5 veckor kvar??? Hjälp!

• snart fru!

Time flies!!

Och ikväll ska vi på kompisars bröllop. Jag kan gissa att man lär bli ännu mer spänd inför den 13 augusti då! :)

Har också beställt från vinsajten och väntar med späääning på att det ska komma fram.

Fem veckor?? Men herregud, snart är vi fruar! :)

• Marisha-69

snart fru!
    Vi ska få vår leverans i nästa vecka är det sagt, spännande!
    Tala gärna om hur det gick med er leverans sen.

Svar på tråden 13/8-2005, bara två månader kvar