• Nosen*

6 augusti 2005

Hur långt i planeringen har ni kommit brudar ??
    Kanske har ni allt klart redan ?!
    Själv så har jag det mesta klart. Dock inte brudbuketten än. Har inte ens valt bukett, suck. Men jag vet på ett ung. hur den ska se ut.
    Är ni nervösa ?

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Scarlett7

Labulina, det tror jag nog att man gör. Å att prova kläder hjälper faktikst massor, kommer in lite i känslan då.

• Dallandra

Jag var ju lite orolig för att min blivande inte skulle få någon svensexa men idag skedde det, så nu är han iväg på en massa bus :D

Är rätt ledsen på min tärna, hon säger att hennes tärnklänning är så fin att den konkurrerar med min brudklänning :(
    Även om hon tycker det kan hon ju hålla det för sig själv.. men min brudklänning är väldigt fin och det vill till att kunna konkurrer med den så det är jag inte orolig över, jag är ledsen över att hon säger en sådan sak, det känns som att hon vill ha en klänning som konkurrerar med min :(

Vi har också fixat en del inför bröllopet, köpt lite grejer o.s.v.

• loppran

Igår fick vi mejl från vårt värdpar. Det var ett gäng frågor som sambon och jag skulle besvara var för sig utan att prata med varann... och så skicka iväg till dem. Jättekul!
    Gissar att vi just komponerat en bit festprogram.

• loppran

Dallandra

Men tjejen, nu är det väl nervern asom spökar? Tärnklänningar kan försöka konkurrera med brudklänningar bäst de vill... det finns INGET som är så vackert som en lycklig brud. Kram på dig och räkna med att tjejen bara är lycklig över sin klänning, inget annat.

• joer

Är det någon mer än jag som börjar bli stressad. Har varit en del att fixa på sista tiden trots att vi ändå har fixa mycket tidigar.

• Dallandra

loppran

Hon poängterade fler gånger att hennes klänning konkurrera med min så det känns verkligen som hon tycker det, visst får hon tycka det men hon behöver ju inte säga det till mig... men jag hoppas att det är som du skriver att hon bara är glad över sin klänning och hon uttryckte sig lite klumpig och jag håller med, det finns inget som slår en lycklig brud :)

• loppran

Dallandra

Om tärnan menar det är hon inte riktigt fiffig i huvudet, ursäkta men jag hittar inget bättre sätt att säga det. Skratta bort sådant trams och låt inte henne ta ner din dag. Basta!

• Nosen*

Vi ska inhandla snacks och läsk till baren idag.
    Ska försöka börja på festprogrammet också...

• Psh

Hur mycket läsk och snacks räknar ni med?
    Vi är 44 personer och jag har ingen anning hur mycket jag ska handla...
    Tänkte handla de taco chipsen som finns i trekanter och runda som ligger på 14:- för en stor påse...mmm dom e så goda Men hur mycket läsk och vatten bör man ha?
    Uhhh helt förvirrad...

• Nosen*

Har inte heller en aning....... Det är ju bättre att man handlar på sig för mycket än för lite.
    Det är ju samma som alkoholen - man vet inte alls hur mycket som går åt i baren

Svar på tråden 6 augusti 2005