• Nosen*

6 augusti 2005

Hur långt i planeringen har ni kommit brudar ??
    Kanske har ni allt klart redan ?!
    Själv så har jag det mesta klart. Dock inte brudbuketten än. Har inte ens valt bukett, suck. Men jag vet på ett ung. hur den ska se ut.
    Är ni nervösa ?

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • stattiner

Halloj, blev hänvisad hit av Nosen*, men det är ju NU ni gifter er (blivande) brudar!

Lycka till alla!

kram Marika som gifter sig NÄSTA år!

• HannaK

Ingen hippa här ännu heller. Men jag vet att en annan tjej som känner flera av mina tjejkompisar ska hippas den 30:e, så jag gissar att det blir nästa helg. IHHHH. Jättenervöst! Hoppas verkligen att dom är snälla :)

Men jag är först ut, så dom vet ju att dom får tillbaka om dom är elaka...

• my day

Jag vart hippad i går.
    En helt undebar dag

• Dallandra

Min blivandes kompisar har börjat planera planera hans svensexa nu först!! Vi har rätt mycket inbokat och de har lite svårt att hitta en datum när alla kan och vi inte är uppbokade.. liiite mer framförhållning kunde ju ha haft! Själv blev jag ju hippad för en månade sedan, en helt underbar dag när chocken lagt sig efter att de dök upp här på morgonen :)

Vi träffade kantorn i lördags. Kul! Vi valde Mendelsson som inmarch och Brudmarch från Delsbo som ut, En vänlig grönska och Vi lyfter våra hjärtan som psalmer, känns bra :)

Snart är alla placeringskort klara också :) vår toastmaster har kollat på vårat festhäfte och han tyckte det var jättebra :)

Längtar, längtar, längtar :)

• Dallandra

Labulina
    Din bukett är jättefin, en sådan skulle jag mycket väl kunna tänka mig fast med krämfärgarde och lila rosor :)

Har verkigen beslutsångest, har en bukett som jag känt mig säker på hela tiden men senaste månaden har jag börjat kolla runt på andra.. vilket man aldrig ska göra när man väl bestämt sig :D

• Labulina

Farligt det där ja. Själv ska jag in idag och lämna bandet att binda stjälkarna med. Då ska jag passa på att ändra beställningen för tredje gången. Gud så pinsam man är.

Vi ska träffa prost och kantor i kyrkan på torsdag. Jag har aldrig varit inne i kyrkan innan så det ska bli kul. Gissar att verkligheten kommer ikapp en när man träffar "huvudpersonen" på det viset.

• Dallandra

Jag har inte talat om för floristen vilken bukett jag vill ha än, ska dit nästa vecka så jag har lite betänketid :) Blev verkligen förtjust i "din" bukett.

Det kändes lite svindlande att vara i kyrkan, jag har varit där förut men det är längesedan, min blivande har inte varit där innan så det var kul för honom att se den. När vi gick in i kyrkan kom tanken : Om tre veckor står vi här som brudpar med massor av folk i kyrka som är här för vår skull! :)

• Marilynmoo

Jag blev hippad i lördags! Vi hade så himla roligt, vilka fantastiska vänner man har!

• loppran

Det börjar rulla på för oss också!
    Musiken till vigseln börjar bli klar (och nu har vi hört vår egen bröllopsmarsch också. Jättefin!) och igår provfotade vi lite med fotografen som ska hjälpa oss. Vi hittade ett jättefint utomhusställe att ta kort på, så nu gäler det bara att regnet uteblir!

• Dallandra

Vi hoppas också på uppehåll, vi ska fotas vid en medeltidsfästning, ska träffa fotografen nästa vecka.

Labulina
    Nu har jag bestämt mig för en sådan bukett som du ska ha :) tänkte ha cremefärgade och lila rosor och så ska jag höra om de kan knyta ett silverskimrande band runt stjälkarna.

I dag ska vi ut på jakt efter ett brudpar att ha på tårtan. Verkar svårt att få tag i...

Svar på tråden 6 augusti 2005