• Nosen*

6 augusti 2005

Hur långt i planeringen har ni kommit brudar ??
    Kanske har ni allt klart redan ?!
    Själv så har jag det mesta klart. Dock inte brudbuketten än. Har inte ens valt bukett, suck. Men jag vet på ett ung. hur den ska se ut.
    Är ni nervösa ?

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Labulina

Hihi, min blivande make skall _inte_ ha någon tjusig uppsättning som man kanske kan tro av föregående inlägg, han ska ha en tid för att klippa sig inför bröllopet

• Scarlett7

Börjar bli nervös inför möhippa, blir det någon mån tro??? Är det nån mer än Labulina som blivit hippad ännu? Jag får inte tiden att räcka, när kan dom ha planerat den? Har sagt att dom inte får ta nån dag sista veckan och imorgon åker en av mina tärnor utomlands i två veckor,det betyder att när hon väl är tillbaka så börjar sista veckan!??? Kanske blir man inte hippad?! Eller så luras hon med tiden hon är borta? Vet inte varför men jag känner mig ruggigt nervös inför att bli hippad.

• :o)

har heller inte blivit hippad ännu...och nu är det inte många helger kvar.
    Har oxå kompisar som är bortresta...men vem vet de kanske luras...
    tror dock inte det blir imorgon..så nu har jag bokat biljetter för att gå på tältprojektet imorgon kväll..

• moan

Blev hippad i lördags. Jättekul och mysigt. Fick klä mej i en ruskigt ful träningsoverall och flytväst som var för liten (overallen är ett internt skämt så det är svårt att förklara varför).
    Sedan åkte vi med skärgårdsbåt till en ö. Jag fick praoa på båten och sälja biljetter både på dit och hemresan. På ön hade vi mysigt med mat, ostbricka, champagne, vin och bad och mycket, mycket skratt.
    Väl hemkomna gick vi hem till en av tjejerna där jag fick ett uppdrag: "du har två timmar på dig att bygga en lådbil och här är materialet". Kan tilläggas att jag aldrig byggt en lådbil i hela mitt liv. Tog hjälp av två tonårgrabbar som hjälpte mig när mina konstruktionsidéer fladdrade iväg för långt :)
    När bilen var klar så fick jag klä mig i ett skinnställ och stövlar (storlek XXXL kändes det som) och störtkruka. Sen bar det iväg till centrum där det var festivaldag och lådbilsrally stod på programmet. Det gick inte så bra för mig och min bil. Den gick sönder, så jag fick låna en bil. Vann inte rally, men best in show bucklan blev min :D
    Därefter fick jag äntligen ta på mig svala kläder och sedan var det party hela kvällen.

• Nosen*

Jag har inte heller blivit hippad. Undrar om man kommer att bli det. Vet att flera vänner är på semester, ska iväg på semester, jobbar osv.... Men som sagt - de kan ju luras. Vem vet.... inte jag !!
    Tänk om det sker imorgon

• my day

Jag har inte heller blivit hippad ännu.
    Men min m2b är borta nu ikväll på sin svensexa.

Hoppas att det blir något för mig med, men det är samma sak här att många är borta på semester m.m.

• Nosen*

Vet du vad de ska göra för skoj på svensexan ??

• my day

Nej, jag vet faktiskt inte. Go kart vet jag, men sen var det fler aktiviteter.
    Dom har det säkert jättekul.
    Han har iallafall varit borta 9 timmar redan

• Labulina

moan: hihi, det lät som en himla massa skoj

Spännande att höra imorgon/söndag om någon mer blitt hippad. Just nu sitter jag och sippar på vinet som vi ska ha till varmrätten. Godis. Imorgon bär det av till Danmark för att handla.

Är det förresten någon som vet varför det är röda "anmälningshänder" i vissa trådar men inte i andra? Är det nåt nytt?

• Pupa

jag har blivit hippad! Inget speciellt, en middag med mina vänner här nere, precis som jag ville ha det. De hade köpt några sexiga nattlinnen som de tyckte jag skulle ha till bröllopsresan senare i höst :)Nu får jag väl se om mina svenska kompisar ordnar nåt oxå...

I övrigt känner jag paniken komma krypande, om en vecka är jag i sverige och ska göra klart det som måste göras där, men jag har ju fortfarande en massa saker att göra här nere först! hur ska det gå? ;)

Svar på tråden 6 augusti 2005