Blev hippad i lördags. Jättekul och mysigt. Fick klä mej i en ruskigt ful träningsoverall och flytväst som var för liten (overallen är ett internt skämt så det är svårt att förklara varför).
Sedan åkte vi med skärgårdsbåt till en ö. Jag fick praoa på båten och sälja biljetter både på dit och hemresan. På ön hade vi mysigt med mat, ostbricka, champagne, vin och bad och mycket, mycket skratt.
Väl hemkomna gick vi hem till en av tjejerna där jag fick ett uppdrag: "du har två timmar på dig att bygga en lådbil och här är materialet". Kan tilläggas att jag aldrig byggt en lådbil i hela mitt liv. Tog hjälp av två tonårgrabbar som hjälpte mig när mina konstruktionsidéer fladdrade iväg för långt :)
När bilen var klar så fick jag klä mig i ett skinnställ och stövlar (storlek XXXL kändes det som) och störtkruka. Sen bar det iväg till centrum där det var festivaldag och lådbilsrally stod på programmet. Det gick inte så bra för mig och min bil. Den gick sönder, så jag fick låna en bil. Vann inte rally, men best in show bucklan blev min :D
Därefter fick jag äntligen ta på mig svala kläder och sedan var det party hela kvällen.