• Nosen*

6 augusti 2005

Hur långt i planeringen har ni kommit brudar ??
    Kanske har ni allt klart redan ?!
    Själv så har jag det mesta klart. Dock inte brudbuketten än. Har inte ens valt bukett, suck. Men jag vet på ett ung. hur den ska se ut.
    Är ni nervösa ?

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • skrattmåsen

Det närmar sig med storm steg :), nu är det pirrigt. Vaknar varje dag med nervös känsla i magen och det blir väl bara värre. Träffade florist, smikös och frisör igår (samma person) Känns tryggt med henne. Var även med en av fotograferna vid kyrkan och festlokalen, det börjar falla på plats nu :) Tack och lov är jag ledig from nu! Har varit i en trött dvala, men det blir väl bättre nu.

• Dallandra

Det går fort nu, härligt! :)

Vår placeringskort är klara, en sak till att bocka av :)

Min blivandes kompisar har noll framförhållning och började planera hans svensexa förra veckan, jag har ännu inte hört något om de bestämt någon datum, är ju svårt att hitta en ledig dag så här nära inpå bröllopet, är lite irriterad över detta. Hoppas verkligen att det blir någon annars blir ju min blivande jättebesviken :(

• Ms. August

-Dallandra
    Jag har samma problem som du, min blivande har redan haft en svensexa uppe i Dalarna där vi ska gifta oss, med "min sida" av släkt och vänner.. Men här nere i helsingborg (med alla hans närmaste vänner) är det precis som för dig.. Vi skulle egentligen åka upp till Dalarna nästa Torsdag redan, men nu så har jag fått lov att skjuta på det hela till Lördagen för att de här nere ska kunna hitta ett datum där de kan.. Vad gör man inte *ler* Men det kanske är ngt manligt det här med framförhållning hehehe..
    Hoppas de hittar ett datum för din blivande i alla fall..

• :o)

här är en som inte blivit hippad än ej heller min blivande...nu är det inte många helger kvar...fast det behöver ju inte bli en lördag förståss...(om det nu blir någon, men det hoppas jag!)
    och kommer på ngt nytt varje dag som ska ordnas. sen sitter man här inne och läser en massa tips och tänker och det...och det...coh det...

• Dallandra

Ms. August
    Jag har inte hört något sedan i söndags, då ville de ta honom i morgon men vi är redan uppbokade och kan inte boka om, så de skulle försöka hitta ett nytt datum, ba dem ringa mig så fort det var bestämt.. men de verkade vara svårt att hitta ett då alla kan.. inte konstigt två v. innan bröllopet!
    Tror absolut att det är typiskt manligt att inte ha någon framförhållning alls :D

Men jag hoppas verkligen att de ordnar en svensexa åt honom!

• lottasimon

Jag blev hippad igår, har lagt in det som ett eget inlägg!
    Känner mig lite sliten idag.....

Kram på er!

• CJW

Hej tjejer.
    Mina väner lurade mig totalt i lördags då det var möhippa.
    Vi hade planerat picknick i stan på kvällen så på förmiddagen var det bara att ta det lugnt.
    Helt plötsligt rusar mina vänner in och sen bär det iväg på tipspromenad i stan.
    Det var en hel dag och så roligt! Jättekul att de hade planerat så mycket.

Det börjar kännas att det bra är två veckor kvar, mycket att stämma av och se så att allt klaffar.
    Jag tror dock att vi har det mesta under kontroll, vilket är riktigt skönt.

• moan

CJW
    Vad roligt att det blev en möhippa ändå. Det var ju det jag sa, man kan inte lita på sina vänner ;)

• CJW

Det var nog det roligaste, att de planerat den så länge och verkligen fått mig att tro att det inte skulle bli någonting.

• loppran

CJW
    Vad skoj! Härligt att bli grundlurad ibland, eller hur.

Svar på tråden 6 augusti 2005