• Nosen*

6 augusti 2005

Hur långt i planeringen har ni kommit brudar ??
    Kanske har ni allt klart redan ?!
    Själv så har jag det mesta klart. Dock inte brudbuketten än. Har inte ens valt bukett, suck. Men jag vet på ett ung. hur den ska se ut.
    Är ni nervösa ?

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • loppran

Igår morse tog de oss med, för sexa/hippa. Det blev en jätterolig dag, med lagom mycket utklädning och upplevelser. Jag fick prya på brandstationen (rökdyka bl a!), relaxa på badet, äta och så småningom festa med hela gänget - även killarna anslöt sig till oss vid midnatt. Jätteroligt!

• Labulina

Hihi, skoj!
    Vilken egotripp det är med hippa och bröllop, man blir så bortskämd. Fast iofs så är det en heeel del stretande för att få till det så det är man kanske värd...

• Psh

I lördags tog de oss oxo på möhippa/svensexa...det var längesen vi hade så roligt måste jag säga

• Psh

Dallandra: Jag vet inte alls vad man ska räkna med när det gäller snacksen
    Vi har bara hunnit med att köpa salta pinnar och då köpte vi 10 pkt 250g till 44 personer men det verkar som om jag har tagit i överkant, men det kanske beror på hur många gottegrisar man har på bröllopet

• Scarlett7

I fredags tog dom ju min blivande men inget för mig!!!! : (

Ska ha min egna möhippa idag, ska till sturebadet och få pedikyr, massage och ansiktsbehandling och det ska bli så skönt.

• Psh

Scarlett 7: Det låter härligt! Men det kan ju faktiskt hända mitt i veckan oxo...du får nog hålla tummarna så dom inte kommer dagen innan bröllopet

• Labulina

Min kropp är i uppror. Mår illa och är kass i magen.
    Kan alltid hoppas att jag ätit nåt halvdåligt (rötmånad) och att det inte är nerverna som ställer till det. Vill ju inte må såhär på den stora dagen.

Nån mer som börjar bli riktigt nervös?

• CJW

Jag känner mig inte nervös, men min mage är ändå i uppror.
    Hoppas att det är omedveten nervositet, så att det inte är magsjuka :(

Jag tror inte att du är ensam om att vara nervös, nu när det är så få dagar kvar.

• Scarlett7

Psh: Jo det kan väl det, fast jag har ju sagt till om att sista veckan är förbjuden men men man vet ju aldrig. Blir ju annars typ som en mysig liten möhippa på fredag då mina tärnor ska sova hos mig och brudgummen hos bestman.

CJW, Labulina: Nej jag känenr mig faktiskt inte hller nervös men magen är bra konstig så det kanske är något undermedvetet, har lite svårt att somna också.

• loppran

Labulina m fl

Jag har haft ont i magen varje dag i flera veckor nu.. när jag läser era inlägg gissar jag att det kanske inlägg gissar jag att det inte är någon magsjuka.

idag har jag varit hos salongen som ska fixa håret, sminket och naglarna åt mig på fredag & lördag. Jag fick håret färgat, slingat och klippt, samt ögonbrynen färgade och plockade. Känner mig jättefin redan nu!

Svar på tråden 6 augusti 2005