20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Jag tycker inte att det är ett dugg tråkigt att säga efter prästen. Det ska vi också göra. Är glad att slippa vara nervös för det.
Tänk att det bara är en och en halv vecka kvar nu. Längtar ihjäl mig!
1½ vecka huu nu fick jag kill i magen:)
Ska definitivt lägga ut bilder sen efter bröllopet! Åker neråt på fredag o sen är jag tillbaks den 30 augusti o har tillgång till dator då! Ha en skön sommar! Och fina bröllop!!!
Hetta,
Ha en underbar bröllopsdag (om du inte dyker upp här något mer fören efter bröllopet!!!) Ser fram emot att få se kort sen :)
Lycka till!!!
Hallå, här är en till som gifter sig 20 augusti
mmalin - välkommen hit! :)
Hetta - stort lycka till och kom ihåg att hålla tummarna för fint väder även här uppe! :) Ser oxå fram emot bilder sen. Trevlig resa också.
En rådfråga till medsystrarna:
Jag har en halterneck-klänning med slät kjol och litet släp. Jag funderar på att skippa underkjolen för att inte känna mig som en stor gräddbakelse...Tror ni det kan funka?
mulla: Prova och se hur det ser ut, svårt att svara på när man inte sett klänningen. jag ska inte ha någon underkjol, min klänning är väldigt enkel och sidenet ger tillräcklig volym utan underkjol.
Är lite nere nu ikväll. Ett par ringde och meddelade att de inte kommer. De ska resa bort istället. Finns särskilda skäl, men kan inte låta bli att känna oss bortprioriterade!!! Visst, man ska glädjas åt dem som kommer osv osv, det kommer vi att göra på själva dagen, men just nu känns det lite trist.
Hej på er, dagarna bara rusar iväg nu...
gladhannapanna
Har också fått återbud ifrån ett par, men det är verkligen sorgligt för dem, då det är en nära anhörig till dem som inte har lång tid kvar.
Har sagt nu varje dag i en vecka att jag måste göra klart festprogrammet, men jag hinner aldrig... Får ta det i helgen, men då fyller blivande och min pappa år så vi ska ha gemensam kräftskiva så då är det lite planeringen inför det också...
gladhannapanna - vet hur det känns. Även om anledningarna till att en del inte kan komma så känns det sorgligt - man bjöd ju de flesta för att man önskar få dela sin stora dag med dem! För mig har det blivit så att mina två bästa vänner förmodligen inte kan komma. Det gör ont i hjärtegropen, oavsett hur bra skäl de har. :(
Man får som sagt glädjas åt dem som faktiskt dyker upp, men man måste väl få sakna de som fattas också?