• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • mulla

Känner mig inte heller stressad längre faktiskt.
    Det som är kvar är puts av ringar, genrep med prellen och sista snacket med restaurangen.
    Kan inte riktigt fatta att det bara är 12 dagar kvar nu...eller ja bara 11 faktiskt!
    Tur att jag jobbar natt denna vecka och får lov att vara lite tankspridd.
    Känns häftigt att fler än jag delar den stora dagen 20 aug 2005 som ett minne för livet. Vore kul om ngn lade ut bilder efter sina bröllop som man kan del av och njuta!
    Hörs väl igen innan det är dags förmodar jag.

• Callimillae

Ja, bilder är typ det roligaste tycker jag! Frossar i allas vackra bröllopsbilder jag får se! :)

Känns helt overkligt att det är dags så snart! Har haft ännu en mardröm inatt... bla hade best man som ska hämta buketten vigseldagen, glömt den så jag hade ingen bukett. Sen skulle prästen gifta sig efter oss och han var så nervös att han totalt glömde halva vår ceremoni - inklusive ringar och vigselakt... :? Puh.

• 050820

Jag känner mig så stressad nu att jag mår illa. Det är massor kvar som ska fixas och tiden bara rinner iväg. Våra vänner har dessutom bokat upp hela den kommande helgen med svensexa + möhippa vilket strular till det en del i vår planering. Någon tid att varva ner blir det ju inte innan bröllopet i alla fall...

• Brud aug 2005

Jag börjar tro att det är något fel på mig...jag är inte ett dugg nervös eller stressad!!! Men istället kommer väl allt på fredagkvällen istället, då bryter jag väl ihop!!!!

Ikväll ska vi träffa prästen...

• Hetta

Var på BT träff igår i Umeå (kul igår förresten Callimillae!). Hade tänkt lämna återbud först eftersom vi har jättemycket att göra, men jag bara kände att jag var tvungen att träffa lite folk o inte behöva prestera. Det var ett himla bra val! Känns som vi kan jobba mer ikväll istället.
    Ja, nu är det inte långt kvar! Kan inte riktigt fatta det!

Hihi, mardrömmar har vi nog haft de flesta av oss Callimillae. Fast jag har faktiskt haft en del bra drömmar också!

Vi har en del att göra, men har lämnat över mycket ansvar på andra också. Man kan inte göra allt själva! Just n vaknar jag på nätterna o kommer på en massa detaljer som man borde eller kanske skulle göra...jobbigt! Man vill ju sove lite innan bröllopet också!

• Brud aug 2005

Fick precis ett mail från min toastmadame att hon var klar med festprogrammet....det ska bli så spännande att se hur det blev! Men jag får snällt vänta till den 20:e....

• Callimillae

Hetta - det var verkligen ett bra val att gå på träffen igår, kände jag oxå! Få prata bröllop utan att de man pratar med bara suckar var guld värt. :D

Hoppas jag oxå får drömma nåra bra bröllopsdrömmar, detta bådar inte gott. ;)

Brud aug 2005 - gud va skönt att inte vara nervös! Mig pirrar magen på konstant nu tror jag! :)

• johansson

Var i London härom veckan. På morgontv intervjuade de ett amerikanskt par. Hon hade sagt upp sig från jobbet för att kunna planera sitt bröllop. Som är om 1 år... Dessutom hade de en wedding coordinator... Budgeten på bröllopet var $100.000 (säkert inte inräknat hennes förlorade inkomst).
    Man ligger lite i lä...

• gladhannapanna

Drömde mardröm inatt, kommer inte ihåg mer än att jag grät och bad prästen att hon kunde väl VIGA oss så att vi kunde åka iväg till våra gäster, verkade som om vår vigsel blivit en musikal med massa artister som uppträdde hela tiden medan vi fick vänta i ett rum bakokm scenen.... Vi ska vigas av en manlig präst jag känner väl, så var kvinnan kom från har jag ingen aning om!!! *pust* Nerverna kommer och går lite som de vill känner jag. Ibland blir jag stressad, ibland lugn. Sambon är likadan han.

• Jennan

alla dessa mardrömmar.. usch! Min m2b har också drömt.. "jag trodde bara ndet var tjejer som drömde såna drömmar"... haha...

Men tjejer.. hallåå.. e d bara jag som känner att man hamnat i ett stilljte.. finns massor att göra men svårt att ta tag i det..?

Svar på tråden 20/8 nr 3