• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • lillsmurf

rosagoblinen - Nej inte hippad ännu! Har en stark misstanke om att det blir nästa lördag! Min blivande tar de däremot imorgon på förmiddagen!

Själv då? Har du blivit hippad ännu?

• rosagoblinen

nej tyvärr har jag inte det, ser mörkt ut på den fronten. inte långt kvar och inget som ens påminner om en hippa.

Hur går planeringen då? mkt kvar?

• gladhannapanna

Vi har börjat på festprogrammet idag, känns skönt att få det gjort också. Annars har jag mest snorat och hostat Är brakförkyld! Ska göra mitt bästa för att kurera mig under helgen. MÅSTE nämligen jobba på måndag. Förutom festprogrammet är allt så gott som klart! Mamma pular med placeringen, klänningen är nästan färdigsydd, vi går in skorna för fullt, övade på valsen för en stund sedan, inga stjärnor direkt, men det duger.

• rosagoblinen

Hoppas du kryar på dig snart. Jahopp det är bara att gratulera, här står allt still har fått pengaproblem så just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Usch är så trött på denna planering ska bli riktigt skönt när det är över så mna kan återgå till det vanliga livet igen.
    Min klänning ligger och väntar på att hämtas men inga pengar. Ringarna har inte kommit fast de skulle va klara den 1:e
    Har varken fest eller vigselprog. klara. Inga kläder till sonen och inga skor till mig!!!

aaaaaaa!!!! suck hur ska man hinna allt?

• gladhannapanna

Ja, usch vad mycket pengar som ska ut under de närmaste veckorna! Sömmerskan, fotografen, busshyran, hästochvagnen,blommorna, frissan, nageltjejen, betala för tårtan, cateringen osv osv. Vi har dock tillräckligt med pengar så det går runt. Men man blir lite rädd när man lägger ihop alla summorna!

• Mayya

Tack lillsmurf för tipset! Idag har min brudnäbb (mitt gudbarn)på 8 år hittat sin klänning, och va söt hon kommer att bli! Det ser ut som en brudklänning i miniatyr och näbben jämnårig har också sina kläder ordnade de kommer att se ut litet brudpar!! Jag bara längtar till den stora dagen om bara 2 veckor.

Gifter mig också den 20 augusti!
    De tog min blivande i dag också, så det verkar vara en svensexa-dag för blivande 20 augusti brugummar!

• lillsmurf

Nu har de tagit min älskling! Snyft sitter här ensam, vi som skulle ha myst idag! Men, men.. Jag hoppas att han får en tokunderbar och superkul svensexa!!

• gladhannapanna

Våra vänner hippade mig och"sexade" (?) min sambo redan i juni, så vi har kunnat koncentrera oss på bröllopet. Känns jättebra faktiskt! Kul hade vi också!!!!

• eba

Mina kompisar hippade mig redan 18.e juni så dem var ute i GOD tid vi hade superkul. :)

Svar på tråden 20/8 nr 3