20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
gladhannapanna
Så skönt att han mår bra nu!!!
gladhannapanna ,
ja det var skönt att höra att han mår bra!!!
Ja, det blev ett ganska abrupt slut på aktiviteten i går eftermiddag... för min del beror det på att jag mest sitter på BT när ajg jobbar :) och jag jobbar bara till kl 16...hemma går kvällarna så himla fort så jag hinner inte sitta framför datorn...
Brud 20 aug,
hur gick det med festprogrammet igår??
gladhannapanna - vad skönt att han är kry igen! :)
Jag jobbade också till 16 igår, å jag har inte tillgång till dator hela dagarna (tyvärr)så därför försvann jag. :D
Idag ska m2b hämta våra nyputsade förlovningsringar - och min vigselring! Vill hem och se den NU!!! :)
Callimillae,
Vad kul att få se och prova vigselringen!!! Hur lång tid tog det att ha ringarna inne för putsning? graverade ni in något mer i hans förlovningsring?
VI måste lämna in våra ringar för putsning och gravering snart... Vigselringen har jag ju haft i bankfacket sen i oktober :)
gladhannapanna:
Har inte varit med i den här tråden på ett tag. Har förstått att din pappa varit på sjukhus. Skönt att höra att han är sej själv igen! Stor kram till dej o din pappa!
Vi lämnade in ringarna i måndags och får dem den 16/8 så det är hög tid att fixa det tjejer!
Nu har jag drabbats av "jag är så himla less på bröllopet". Grejjar med det på arbetstid (hmm), när man kommer hem, framför tvn etc.
Som tur är skall jag på heldagsfest imorgon så då har jag en ursäkt att inte pilla med bröllopet. Jag behöver nog en paus...
Idag blir det klippning, solning, ansiktsbehandling.
johansson,
det var ju ingen tråkig dag idag i alla fall... både klippning, solning och ansiktsbehandling!!! Inte illa.... själv sitter man här framför datorn och försöker jobba :(
gladhannapanna,
hoppsan, då är det verkligen dags att lämna in ringnarna då!!!!
Brud aug 2005 - vi lämnade in ringarna förra veckan och de var klara igår så ca en veckan kanske? Men det beror säkert på hur mycket guldsmeden har att göra! Vi graverade in NN och NN 20/8 2005 tror jag, i hans förlovningsring. Åsså har han redan gravyr där sen tidigare - tack och lov inte våra namn redan, så d blir inte så tjatigt haha. ;) Å vad svårt att låta bli vigselringen om man har den hemma! Har du provat många gånger? :)
johansson - vilken lyxig dag! D e du värd i all planering och fixande! :) Själv arbetas det för fullt. Har så ont i ryggen så jag tror jag går av! Sabla vård och omsorg med för lite resurser!