• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Brud 20 aug

Å bild på klänningen?

• lillsmurf

Sen har jag skumgummiinlägg, då silikon (som jag iofs också har) tenderar att bli väldigt "svettig" då det inte andas! Vill ju inte gå omkring med två plaskepölar i B-H n under bröllopsdagen!

• lillsmurf

Kanon!

Din klänning var ju superfin!! Visst är det en helt annan grej när den sitter på! Jag provade massor av fina klänningar men när jag provade 401an så sa det bara PANG!!! Den här måste jag bara ha, å så köpte jag den!!

• Brud 20 aug

Jag har provat en hel massa jag också. Först va jag helt inställt på att ha en halterneck, sedan en tvådelad... Men det gäller verkligen att prova sig fram!!!

• Brud aug 2005

Callimillae,
    wow vilken fin tiara...och jag måste bara fråga, vart har du köpt hårsmyckena??? Jag är ute efter något liknande att ha i håret...

• Brud aug 2005

Här kommer mina svar...

Bor/Stad?
    Västerås
    Ålder?
    snart 30
    Hur länge har du vart tillsammans med din blivande?
    Sen maj 2003
    Har ni barn?
    Nix, inte än :)

• Callimillae

lillsmurf - va kul att du gillar mina prylar! :) Jag ska inte ha vita rosor i min bukett, utan mörkt mörkt röda. Åsså cremefärgade callor och sen vet jag inte om jag ska ha brudslöja (eller vad det nu heter) men i övrigt är modellen på buketten så som jag vill, typ. :) Och din klänning var oxå superfin!

Brud 20 aug - din klänning var också helt underbar! :)

Brud aug 2005 - tack, kul att du gillade den! :) Den är ganska mycket "bling bling", men den är inte så himla stor så det blir ok. Ska inte ha halsband heller så det inte blir för mycket av det goda så att säga. :) Hårsmyckena har jag köpt på Högtidskläder i Umeå. Vet inte varifrån de beställt dem, men jag fick de sista de hade iaf! Kanske nån butik som säljer/hyr ut bröllopskläder i Västerås också har nåt liknande?

Tjejer, ska ni köpa eller hyra klänning?
    Frågorna:

Bor/stad?
    Umeå
    Ålder?
    26
    Hur länge har du vart tillsammans med din blivande?
    Sen maj 1997
    Har ni barn?
    Nope, men vi vill nog försöka snart... :)

• Brud aug 2005

Jag hyr min klänning....det var så stor skillnad i priset, 3300kr mot 6000kr...och det är ju inget jag kan använda igen!!!

Callimillae,
    Tack, då ska jag kolla med uthyrare här i stan.

Svar på tråden 20/8 nr 3