20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Brud aug 2005
Missade att skriva att jag tyckte du va så fin i håret på dina bilder!
MIn pappa åkte in på sjukhus igår!!! Han mår ganska bra nu, men är kvar för observation. Han får små proppar i hjärnan och igår blev han ganska dålig så de åkte in med honom. Känner mig väldigt egoistisk som är orolig för bröllopet! Samtidigt är jag ju jätteorolig för pappa och undrar hur länge han ska vara sig själv... Provade klänningen imorse. Den blir verkligen jättesnygg!!!
gladhannapanna - jag är ledsen för din skull, skickar en cyperstyrkekram till dig och din pappa och hoppas att allt går bra!
gladhannapanna
Håller också tummarna och tänker på dig och din pappa!
Härligt att du känner dig nöjd med klänningen!
Tackar för uppmuntran! Den behövs verkligen! Tycker att hjärnan var tillräckligt upptagen utan att behöva oroa sig för sjuka gubbar!!!!
gladhannapanna,
usch vad tråkigt!!! Hoppas verkligen att han blir bättre snart...håller tummarna och skänker er båda en värmande tanke!!
gladhannapanna - styrkekramar från mig oxå. Hoppas pappa din kryar på sig snart! :)
gladhannapanna:
instämmer med övriga och håller tummarna för att han är kry och kan åka hem snart.
Nu har det nästan vart lite dålig aktivitet här inne på em... Börjar ni tackla av...?
Ska pyssla med festprogrammet nu!
Tackar för all uppmuntran. Har hämtat pappa på sjukhuset och han är som vanligt igen. Nu får vi hålla tummarna att det inte händer igen innan bröllopet. (helst aldrig, men det har redan hänt flera gånger så det känns knappast realistiskt)