• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • El brudo ; )

Nu har vi hämtat ringarna!!!!!
    De är såååå fina, det känns nästan overkligt att ha så fina ringar.
    När jag tog på mig dem tänkte jag är det någon som kommer tro att det här är en äkta ring med tanke på hur exklusiv den ser ut (den blev "billig" med lite fix och trix som tur är). Härligt att unna sig något fint en gång i livet!
    Hur lyckas man låta dem ligga i asken utan att använda dem fram till bröllopet??!!!

• johansson

Har precis fått veta att jag skall få prova ringen på måndag.

• Brud aug 2005

Nu har det varit lugnt här ett tag igen!!! Och snart går jag hem för den här veckan :) SÅ skönt!!!

Lycka till med möhippan Brud 20 aug...

Ha en kanon helg tjejer!!!! Hoppas att ni får en del gjort...men tänk också på att slappna av och njuta av helgen!!

• gladhannapanna

Jag har åkt på en förkylning så jag ska ta det lugnt i helgen! Tur att det är två veckor kvar!

• Brud aug 2005

gladhannapanna,
    ja då är det bäst du tar det lugnt så att förkylningen försvinner till det är dags :)

• gladhannapanna

Det MÅSTE den ju göra, och helst itne bara förflytta sig till den blivande maken. Vi jobbar till och med den 12:e, så vi kan ta det lugnt veckan innan.

• Callimillae

Trevlig helg tjejer! Bara en timme kvar till helg för mig. Läääääääääääängtar! Har ont i ryggen o e trött av rang så d ska bli skönt m vila i helgen. Om d nu inte blir hippa vill säga, men jag tror inte det för åtminstone en av mina vänner jobbar. :) Åsså har ju m2b hämtat ringarna idag - whiiie! :D

Brud 20 aug - du måste berätta sen om d blev hippa, vad du fick göra å så!

• Jennan

2 veckor kvar!!!!!!!!!! ahhhh....
    idag togs m2b för svensexa....=) jag ska ha en tjejkväll..=)

• Förlovad

De kom och hämtade min älskling i morse också...ha ha
    Han kommer att få en såååå rolig dag/kväll

Herregud..två veckor så är vi alla gifta.....!!!

• Ikosi

Ja, bara 2 veckor kvar sen är man gift...
    Hur långt har ni kommit, är ni så gott som klara med allt?
    Herre gud, en annan har ju inte ens någon klänning ännu :(
    Börjar nästan tappa gnistan helt...
    På tisdag ska jag till frissan och fixa min hårförlängning, alltid något..

Svar på tråden 20/8 nr 3