• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Jennan

Förlovad: vad ska din "man" göra?

Ikosi: ingen klänning, ej fixat eller har den ej kommit ännu?
    jag ska fixa löshåret på torsdag.. Har du haft det förut? vilka färger blir det?

• Ikosi

Jennan:

Jag har inte haft löshår innan så det ska bli spännande, jag har velat fram och tillbaka med det här om vilken färg jag skulle ha, men jag är väldigt mörk så jag ska ha det enfärgat i mörkbrunt, snäppet under svart. Det ska bli roligt, jag hoppas det blir bra, man har hört så många olika versioner på det hela.

Ang. min klänning...hmmm fick en uppsydd efter mina önskemål men det blev inte alls bra, inte som jag ville ha det + att den nu är alldeles för stor, så det va dom 8000 i sjön känns det som.
    har annonserat här på BT men ännu inte hittat någon som passar.
    Vill inte att den ska kosta för mycket heller med tanke på att jag redan lagt ut en del på den förra.... men, men det löser sig väl. Men jag känner verkligen panik

• Mayya

Halloj 20aug brudar!
    Jag hänger på eran tråd om det är ok? 2 veckor kvar idag , jag är jättenervös och förväntasfull. Jag blev mkt beskviken igår, hade tänkt att fixa nagelförlängning till stora dagen,och eftersom jag aldrig har gjort det innan så tänkte jag att två veckor före är bra tid att vänja sig vid de nya naglarna. så blev inte fallet, det hade avbokat min tid!! Inga nya naglar för mig, jag ska ringa till andra ställen och hoppas på ny tid.

• Ikosi

varför hade dom avbokat dig?
    Jag ringde oxå och beställde min tid idag men jag ska göra det 2 dagar innan den stora dagen. Jag har visserligen haft sådant så länge så jag är van.

• Mayya

Jag vet inte de hade ingen bra förklaring. Men jag tror att de hade strulat till det och avbokat och dubbelbokat andra också. Visst förstår jag att det kan hända ibland, men jag blev lite sur för att jag äntligen hade tagit mig i kragen och bokat, men det löser sig.

• Xite

Nu har de hämtat min sambo för svensexa.

• lillsmurf

Mayya - gör dem 1-2 dagar innan så håller de sig jättefina och fräscha på bröllopet! Så slipper du fixa till dem själv. Gör du dem två veckor innan får du hålla på med nytt lack och sådant själv.

Imorgon kommer de ta min blivande! Han har absolut inte den blekaste aning om detta! Lyckats lura honom totalt.

Idag har jag haft möte med floristerna och det känns verkligen super. Två toppen tjejer, så det känns verkligen bra.

Misstänker att min hippa blir lördagen innan bröllopet! Är nästa helt 100 på det! Vi får väl se när det börjar närma sig. Om de försöker lura iväg en på något skumt. Hua nu är det inte långt kvar, mindre än två veckor för mig!

• lillsmurf

Någon 20/8 brud här inne???

• rosagoblinen

hej hopp. en 20/8 brud här oxå.
    hur går det för alla? för mig känns det mest som att allt går emot oss.

Sitter här ensam på vårt företag och har tråkigt då den hämtade min m2b tidigar idag.

Har nu blivit hippade ännu?

Svar på tråden 20/8 nr 3