20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Jag hittade rätt i alla fall :)
Ja, de har precis hämtat min m2b för svensexa....jag hoppas att han får en trevlig dag!!!
Hittade hit jag me!
Känns som jag gör allt samtidigt just nu. Håller på och letar inspiration för tårtdekorationer (tänkte låta en bekant dekorera tårtan), funderar på bordsplacering, försöker få tag på guldsmeden som jag sökt i typ en månad nu (är jag för sent ute??), väääntar otåligt på min USA-beställda Maggie Sottero klänning, köper smycken, försöker planera bröllopsresan, köpa in bordsdekorationer och skor samtidigt som anmälningarna börjar strömma in...
Nu börjar det nästan kännas som på riktigt!!
Hur går det för er andra? Vart gifter ni er? (För oss blir det Uppsala)
/prinsessan
Hej hej allihop!
Själv har jag hamnat i ett stiltje här. Det händer ingenting. Inga som svarar, alla kläder e färdiga, ringarna ligger i sin ask och bara väntar. Maten har vi börjat fundera på men väntar på att våra kockar ska komma tillbaka till stan så vi kan diskutera allt med dem, lättare så.
Sångerna under vigseln är väl det som måste börja funderas på rejält, men där har jag verkligen ingen aning. Har inte pratat med prästen än(vet inte ens vilken präst vi har) och jag har ingen koll på hur en vigsel ser ut.
Bordsplaceringen kan man ju inte börja med förrns alla svarat och sista osa är 15/6. Gästlistan med foton uppdateras så fort folk svarat så den sköter sig själv kan man väl säga.
Tårtparet ligger i sin låda och väntar, ska till konditorn nästa gång vi kommer till e-tuna och diskutera tårtan klar.
Smycken o allt annat e klart...Vet inte vad man mer ska kunna göra så här innan??
Glömde ju säga att fotograf, musik på festen o en del andra småsaker oxå e klara....Festprogram ska vi inte ha och vigselprogrammet kan man ju inte göra än..
Hittade jag med. Har oxå väldigt lugnt kankse för lugnt, vad vet jag. Väntar på svar från Lavendar om hon kan sy våra tärnklänningar annars ska jag maila Angelbride & Cinderella. Min klänning & sambons kläder är klara är väl kankse det viktigaste. Ringarna skall hämtas 26 juni, skor & underkläder klara såsom blommor. Coverband bokat, väntar på svar fårn dom tillfrågade musikerna i kyrkan samt vilka låtar som skall sjungas, just nu spelas 2 inspelade skivor flitigt. Fottograf klar. Maten väntar vi på offerter så att det oxå kan bestämmas. Alkohol beställs från internet i dagarna. Det sista stora nu är väl festprogrammet & i det presentationen av alla gäster. Väntar oxå på att prästen skall höra av sig, vilken det nu blir.
HEjsaN! Jag ska då gifta mig den 20 aug, vilket är min 25 års dag!
Jag var i går och besällde min vigselring! Ojjojojojojoj så vacker den är! Jag är sååååååååååå Nöjd!!
Tjohoooooo!
hAr tittat på ring idag. HAr en bild med hem till sambon som ska få tycka till ikväll. Fick rådet att beställa under juni för att vara säker på att få den klar till bröllopet. Annars är vi också i en lugn fas. (kan bero på att vi tillträder vårt hus på onsdag och har en del att fundera på där )
Var försvann mitt inlägg tro?
Sambon samtyckte så imorgon ska jag beställa ringen!!! *glad*
Ååååh...
Jag var ute och gick igår
- och kom fram till en rent UNDERBAR plats!
DÄR vill jag ha vår vigsel!!!
Måste nog ändra planerna här. Jag är sjukt förälskad i stället.