• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Callimillae

... en veckan? Stabil grammatik! ;)

• Brud aug 2005

Callimillae,
    Ringde till firman jag går till...båda guldsmedarna är på semester fram till vårat bröllop :( Så nu får jag lite småpanik över putsning och gravering... Min kompis (butikschefen på en av butikerna) skulle ringa Enköping och kolla hur det var med deras guldsmed... om han är på plats så ska hon ta med ringarna till Enköping (hon bor där)lämna in dem på butiken där och sen ta med den till Västerås igen när dem är klara!!! Hoppas att det funkar...annars får jag fundera ut något annat!!!!

• Brud aug 2005

Ja, gravyr ja... det får nog inte plats så mycket i hans ring, det står redan N (dubbelhjärtan) 26/6-04, så frågan är om det får räcka med 20/8 -05

• Callimillae

Brud aug 2005 - men putsning och gravyr kan väl göras i vilken guldaffär som helst? Finns d inga fler i Västerås?

• johansson

Det blir minsann arbete hela dagen innan jag pysslar om mig själv.
    Har jobbat hela sommaren. Semestern börjar först 17 aug.

• Brud aug 2005

Callimillae,
    ja det måste ju gå..är bara lite osäker på vart jag ska gå!!

johansson,
    jaha, då var det inte så lyxigt!!! :)

• Brud 20 aug

Brud aug 2005
    Ja du festprogrammet - det går framåt men långt ifrån klart. Hittar hela tiden nya saker som jag vill ha med och måste leta efter på nätet å så. Fixade mycket med gästpresentation och bordsplaceringen igår.

Ringarna - ja vi ska lämna in våra den 10 aug, men nu blir jag lite nervös över att vi inte hinner då och att vi missuppfattat datumet. Hmm....

• Brud 20 aug

Puh... skulle bara ta två-tre dagar med putsningen så det va lugnt!!!

• Brud aug 2005

Vi ska ta en drive på stan idag och kolla med olika guldsmedar vad de tar och hur lång tid det tar...
    Det dumma är ju att jag hade presentkort på 600kr på det företaget jag brukar gå på... och det går ut i september och (ovanligt nog) så finns det inget jag vill ha där just nu!!! Så det var så passande att vi kunde använda det till putsningen och gravyren.

• Callimillae

Brud aug 2005 - har ni köpt vigselringen där också? Då brukar gravyr och putsning ingå nämligen. Om ni köpt den nån annanstans kanske de bjuder på detta? Lycka till, det fixar sig nog! :)

johansson - då e vi i samma situation. Det känns lagom stressigt att jobba så nära inpå bröllopet, men man får väl njuta desto mer sen!? :)

Svar på tråden 20/8 nr 3