• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Jennan

brud aug 2005:
    Där ser man... Inte exakt men liknande historia... vi förlovade oss 4 oktober 2004...=)

• Brud aug 2005

lillsmurf,
    Ja, jag har alltid tänkt mig själv i slöja, men när jag väl provade det var det inte alls JAG, det såg bara konstigt ut på mig.... Men det är väldigt fint på många andra..

• Brud aug 2005

Hetta,
    Tack :)
    Jag måste bara säga att det var en fantastiskt fin klänning du ska få hem!!! Jag älskar sådana trumpetärmar....så snyggt!!

• Brud aug 2005

Jennan,
    Ja, vi hade ganska liknande historia :)

Hetta,
    Grattis till nytillskottet i januari :)

• johansson

Vad kul att se era bilder! Vad fina ni är!
    Igår provade jag klänningen med skor. Tog och slingade håret hemma på kvällen så att man är fin den 20e (och om det inte blivit bra hade jag marginal att gå till frissa...). Nu skall jag boka klipptid, manikyrtid och ev ansiktsbehandlingstid. Känner att man behöver sola någon gång oxå, men "mitt" solarium har sommarstängt.

• Brud aug 2005

Jag ska till frisören på måndag och tonahåret och lägga i lite slingor i det... Sen onsdagen innan bröllopet ska jag spraya mig brun...har ju jobbat hela sommaren, så jag har inte haft en chans att få någon färg!!

• Jennan

brud aug 2005: Jag har varit ledig nästan hela sommaren, men jag ska ändå solariesola... har ju ej varit någon sol..=(

• Hetta

johansson:
    Hade tänkt att det skulle räcka med några helger på stranden, men tji fick jag! Inget höjdarväder direkt! Kanske får jag också ta en sprayning, eller en lätt solariesolning (vi har solarier i vår bostadsförening).

Brud aug 2005: Tack och tack! Ja, hoppas att klänningen passar nu! Har ju faktiskt räknat med lite större byst o mage när jag skickade beställningen på klänningen!

• Brud 20 aug

Har hört att sån där spraysolning typ "trillar" av om man svettas och att det typ kan "färga" av sig på klänningen. Någon som vet?

• Brud aug 2005

Jennan,
    jo i och för sig...men i början va Juli var det ju några veckor med väldigt fint väder!!!

Hetta.
    får verkligen hoppas att den passar...du får den ju bara 1 vecka innan bröllopet!!

Svar på tråden 20/8 nr 3