• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Brud aug 2005

Ska inte ha slöja på mig...Det blev inget bra!!! Utan istället ha hårsmycken...om jag hittar några!

• Rackarn

Lillsmurf:

Vad kostade Din Maideform? Jag använder maidenform varje dag...bästa bh:arna tycker jag I loooove them Till bröllopet köpte jag dock en Chantelle men är inte så nöjd, ångrar mig att jag inte kollade nogrannare. Ska just iväg in till stan och prova min klänning nu kl 10.00 hos sömerskan. Hon som syr den är jätteduktig och förstod precis hur jag ville ha min klänning....ohhhh snart är det den 20:e

// Rackarn

• Jennan

brud aug 2005:

ska ni gifta er 20 augusti? Vilken datum i maj blev ni ihop? när förlovade ni er?

Jag och min m2b blev ihop 4 maj 2003 och ska gifta oss 20 augusti..

• lillsmurf

Jag har köpt min klänning! Har ingen aning om vad det skulle kostat att hyra, blev så kär i klänningen när jag väl fick den på så jag köpte den direkt!

Rackarn - Om jag inte minns fel så var den inte alls dyr, typ 250-350 spänn! Kanonpris tycker jag för en superbh!

Brud aug 2005 - Vilken fin klänning! Håruppsättningen var också jättefin, jag kommer heller inte att ha slöja, skulle kännas väldigt konstigt och väldigt lite JAG! Men jag tycker att det är jättefint på andra och provade faktiskt med slöja, men tyckte att jag såg konstig ut!

• Hetta

Hej på er tjejer!
    Nu närmar det sig! Och idag fick jag bilder på min klänning från Kina!!! Titta här o jämför original o kopia!
    www.angelfire.com/jazz/hettas/wedding/
    Jag längtar tills jag får prova den (runt den 14:e augusti)!

Har sett att ni haft lite frågeformulär här, svarar:

Bor/stad?
    Umeå
    Ålder?
    30
    Hur länge har du vart tillsammans med din blivande?
    Sen 14 november 1998
    Har ni barn?
    Nej, inte förrän runt den 30 januari!

• Hetta

Brud aug 2005:
    Vilken fin klänning, o vilken fin ring, o vilken fin håruppsättning, o vilken fin makeup!!!
    Makeupen är nog som jag också hade tänkt mig ha ungefär. Den ser fin ut och det ser inte för mycket ut heller, vilket jag gillar! Jag måste nog hem o pröva lite...

• Brud aug 2005

Jennan,
    vi blev tillsammans den 18 maj och förlovade oss den 26/6 2004...

• Jennan

Bor/Stad?
    Göteborg
    Ålder?
    25
    Hur länge har du vart tillsammans med din blivande?
    sen 4 maj 2003
    Har ni barn?
    ohh nooo.

• Brud aug 2005

Jennan,
    Och JA, vi ska gifta oss den 20:e :)

Svar på tråden 20/8 nr 3