• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • johansson

Tyvärr är det bara spillror kvar av den solbrännan man lyckades skaffa när det var så soligt i juli.

• Hetta

johansson: Så känner jag med! Jag får rätt lätt färg, men den försvinner snabbt också!!!

• Hetta

Min blivande ringde precis o sa: "Vi ska ju snart gifta oss! Vi måste bli klara med det o det ikväll!"
    HIHIHI, ja, det är ju det jag försökt säga till honom under de senaste månaderna...

• Callimillae

Brud aug 2005 - jag håller med dig om att det nog blir ännu finare med hårsmycken till din frisyr, än slöjan. Visst är det kul att shoppa allt till ett bröllop ändå? Sån enorm shopping-spree har jag nog aldrig haft förut! ;)

• Callimillae

Å solbränna ja... har också jobbat hela sommaren, och därtill som mest när det varit fint väder, så jag ser lika vinterblek och trist ut som vanligt. Vet inte när jag ska hinna till nåt solarium heller - men jag vill! Speciellt eftersom man har vit klänning är det ju kul med lite färg så att man inte smälter in med allt det vita tyget... :)

• Jennan

Det svåra blir att få ner m2b i ett solarie.... han gilal rinte sånt alls.. men han e ännu värre än mig.. och jag kan ju inte stå brun och fin på kortet och han kritvit...=)

• Brud 20 aug

Mina uppgifter att ta tag i idag:
    *Tårta - Beställa(i alla fall bestämma)
    *Boka tid för konsultation med make/hår tjejen - Klart bokat tisdag 9 aug
    *Ringa cateringbolaget - Ringt och kollat att allt e på bana å det är det!
    *Handla skor med min tärna
    *Kolla igenom bordsplaceringen igen
    *Fortsätta med festprogrammet

• Brud aug 2005

Brud 20 aug,
    jag har sprayay mig förut (till m2b 30 års fest) och då var jag lagom varm och stressad, men all färg satt kvar, inget hamnade på kläningen!! Men det kan ju bero på vart man går och fixar färgen....

Du har en del att fixa idag... jag är glad att jag har det mesta fixat...skickade gästpresentationen till toastmadam igår och bordsplaceringen idag.... Det är hon som ska fixa festprogrammet!!! Jag ska bara göra placeringskorten..hoppas få det gjort i helgen, om det inte blir någon möhippa!!!

Får jag ingen möhippa på lördag så blir det ingen...nästa helg är vi borta... Men jag förstår mina vänner om de inte har möjlighet att fixa något... de är utspridda i hela Sverige och känner inte varandra!!

• Brud 20 aug

Brud aug 2005
    Har beställt engångskameror nu också. Fixat en sak som inte stod med på dagens lista.

Ja det där med solningen... det är väl så att det beror på vart man går kanske. Tror det får bli solarium för min del. Hade en grym bränna när det var som bäst väder här hemma.. och mitt mål var att den 20 aug ha den bästa solbrännan någonsin, men det verkar inte bli så....

Apropå möhippa, se det som något positivt om det blir av och blir det inte så är det kanske trist, men du verkar lite förberedd på det. Jag känner på mig att jag kan bli hippad på lördag... har fått ett brev i brevlådan med en lista på saker jag ska packa ner i en väska... så nu går man på helspänn!!!

• Brud aug 2005

Brud 20 aug,
    vad spännande....hoppas att du får en riktigt rolig möhippa :)

Ja, jag gifter mig ju inte för möhippans skull... ser ju mer fram emot bröllopet liksom *ler* Så precis som du säger...blir det en möhippa så ser jag det som bonus!!

Svar på tråden 20/8 nr 3