• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Brud 20 aug

Var i Stockholm är du från lillsmurf?

Mina svar på mina egna frågor:
    Bor/Stad?
    Stockholm, sollentuna
    Ålder?
    25
    Hur länge har du vart tillsammans med din blivande?
    Nov 2001
    Har ni barn?
    Nej,men vill nog snart...

• lillsmurf

Brud 20 aug - bor innanför tullarna! Vågar inte avslöja för mycket om någon skulle vara inne här och snoka!

• Brud 20 aug

aha, förstår!!! Har du koll på allt nu rå? Det är sjukt kort tid kvar?

• lillsmurf

Brud 20 aug - vi springer på varandra på de flesta "ställena" här inne! Skål!

• Brud 20 aug

Såg nu att du fått en hel del fixat idag! har du som många andra en hemsida med massa bilder å så?

Vad ska du ha för klänning?

• lillsmurf

Ja det är riktigt kort tid kvar! Hua! Jag känner mig jättekonstig!!! Känns knappt verkligt! Har fått stressfinnar/utslag i ansiktet! Inte alls kul! Tur att det finns concealer!

• lillsmurf

Jag ska ha en Nixa 401! Ska prova för sista gången imorgon! Jag har fått köpa "löstuttar"! Annars kommer nog klänningen att trilla av!

• Brud 20 aug

Har du någon bild? Måste nog också investera i löstuttar... När jag provade och sa att jag ville ha klänningen på ett visst sätt sa hon i butiken att -Ja,men då får du ingen byst. Men då tänkte jag att -ja det har jag ju inte i alla fall...

• lillsmurf

Nej men jag inhandlade en maidenform på NK tillsammans med inlägg! Blev jättebra! Klänningen sitter som ett "smäck"! Vet att maidenform har en hemsida www.maidenform.com , det är en axelbandslös med helt parti framtill! Ja nästan går ner som en liggande 8! Svårt att förklara, men det sitter som gjutet!

Svar på tråden 20/8 nr 3