20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Var i Stockholm är du från lillsmurf?
Mina svar på mina egna frågor:
Bor/Stad?
Stockholm, sollentuna
Ålder?
25
Hur länge har du vart tillsammans med din blivande?
Nov 2001
Har ni barn?
Nej,men vill nog snart...
Brud 20 aug - bor innanför tullarna! Vågar inte avslöja för mycket om någon skulle vara inne här och snoka!
aha, förstår!!! Har du koll på allt nu rå? Det är sjukt kort tid kvar?
Brud 20 aug - vi springer på varandra på de flesta "ställena" här inne! Skål!
Såg nu att du fått en hel del fixat idag! har du som många andra en hemsida med massa bilder å så?
Vad ska du ha för klänning?
Ja det är riktigt kort tid kvar! Hua! Jag känner mig jättekonstig!!! Känns knappt verkligt! Har fått stressfinnar/utslag i ansiktet! Inte alls kul! Tur att det finns concealer!
Jag ska ha en Nixa 401! Ska prova för sista gången imorgon! Jag har fått köpa "löstuttar"! Annars kommer nog klänningen att trilla av!
Nä ingen hemsida!
Har du någon bild? Måste nog också investera i löstuttar... När jag provade och sa att jag ville ha klänningen på ett visst sätt sa hon i butiken att -Ja,men då får du ingen byst. Men då tänkte jag att -ja det har jag ju inte i alla fall...
Nej men jag inhandlade en maidenform på NK tillsammans med inlägg! Blev jättebra! Klänningen sitter som ett "smäck"! Vet att maidenform har en hemsida www.maidenform.com , det är en axelbandslös med helt parti framtill! Ja nästan går ner som en liggande 8! Svårt att förklara, men det sitter som gjutet!