• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Jennan

Rackarn: låter kanonkul! Vi har haft tankar om att sjunga ett medley ihop men så har vi börjat tappa lite lusten så vi nkommer väl bestämma oss dagen inna och får panik... du har ingen idé på nåt man göra överraska med som inte kräver för mycket övning?

• Xite

Bara jag som har en klänning som inte ens är påbörjad än?

• Sommarhumlan

Xite, nej du är inte ensam! Känns skönt att höra att andra är i samma sits som jag

• Xite

Härligt!

Varför är inte din påbörjad Sommarhumlan?

• johansson

Idag skall jag prova klänningen!

• Callimillae

Satt och vek och häftade ihop vigselprogrammen igår kväll. Puh, men det gick rätt bra - teamwork med m2b! :) Känns skönt att ha det gjort! Ikväll ska vi träffa cateringfirman, serveringspersonal, bartender och toastmaster och planera lite!

Visst är det kul att det närmar sig - och att man får prova klänningen lite? ;)

• johansson

Vi gjorde oxå klart våra vigselprogram igår.
    Idag är jag på jakt efter ett ställe att kopiera våra sånghäfte på. Det är ju skitdyrt! Synd att inte jobbet har färgkopiator...

• gladhannapanna

Igår fixade vi presenter till toastmaster mfl, gjorde åplaceringskorten, pratade med organisten och frisören. idag har jag mejlat slutbeställningen på maten. Det rullar på!!! Vips så är vi fruar hela bunten!

• Hetta

Äntligen är vi klara (nästan i alla fall) med vår vigselceremoni! Känns bra! Det enda som är kvar är att vi ska säga några ord till varandra (ev. under ringväxlingen) och det ska vara hemligt...Så det blir väl till att tänka till lite nu!

• lillsmurf

Var en sväng förbi festlokalen igår och checkade det sista!

Var även förbi kyrkan och träffade solisten och musikern! Känns jättebra! Är helt övertygad om att det kommer att bli fantastiskt!

Är det något som har en vigselprogram att dela med sig så får ni gärna maila detta till mig! Eller andra roliga bilder och annat som har med bröllop att göra till festprogrammet! lillsmurf19augusti@hotmail.com

Svar på tråden 20/8 nr 3