20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Det finn massor av skivor med karaoke-versioner av låtar prova med det.
Rystall
I butiker eller på nätet?
Både och. Kolla ginza, cdon eller liknande på nätet eller åhlens eller skivbutiker.
Ja alla brudar, nu närmar det sig...=) Jag har inte orkat vara aktiv på denna tråd på läänge...=) men nu närmar det sig och då behöver man skriva av sig lite..=)
Jga och min m2b ska idag se till att designa klart vårt festprogram.. Det blir 14 sidor, ahhh... mycket att trycka..=) V har sista sidan... nåt förslag vad man kan ha där?
Hur skriver jag egentligen,
ska stå vi har hela sistan sidan kvar, nåt förslag vad man kan ha där?
Jennan,
man kan ju tacka för en underbar kväll, skriva taxinummer om de är några som ska lämna festen i taxi m.m.
Uj, uj, uj!
Nu är man i slutklämmen av planerandet av ett bröllop med fantastiskt tält, ljussättning, klädda stolar, catering etc etc - ja ni vet.
Ägnar nu varje ledig stund, luncher och nätter åt detaljer som program osv. Har verkligen försökt att få ut så mycket som möjligt av varje krona genom att nyttja alla kontakter jag har genom mitt jobb (reklambyrå)och har ett extrajobb för att vår ekonomi ska vara alltför ansträngd under tiden. Köper det mesta från grossister direkt (har lyckats snirkla mig in hos de mest omöjliga) och var igår och köpte en vas som jag tänkt använda till blomsteruppsättningarna till middagen. Vasen kostar 36:- (!) och rosorna kostar 135:- för 20 st (lyxrosor som kostar 25:-/st hos floristerna)och vi kommer att behöva ca 120 rosor. I varje fall kommer jag hem och visar upp vasen för min blivande och får kommentaren: "Behöver vi verkligen köpa vaser bara för en dag..." Då höll jag på att explodera med tanke på mina vänninor som beställt blomuppsättningar för ca 600:-/st till sina bröllop och vi behöver 6 st och jag kämpar och far runt för att hitta det billigaste...han höll på att få vasen i huvudet och jag började storgråta (har mens också...) I vilket fall som helst förstod han nog igår kväll att nu är måttet rågat och nu får han nog ta och börja hjälpa till så han sitter nu i denna stund och paketerar cellofanpåsar med godis och rosetter helt frivilligt! Hi, hi! Slutet gott allting gott och jag har nya krafter idag efter att ha stoppat i mig några av chokladbitarna till bröllopet!
Snart är vi snygga som aldrig förr tjejer!
hej jennan: blev nyfiken å kolla hur långt ni kommit , gifter mig den 26/8. vi har skrivit en dikt på sista sidan. taxi nr var ju rätt smart men jag skulle nog sätta den näst sist. lycka till.
Vi träffade prästen igår. Känns bra! Nu kan vi spika vigselprogrammet så är det en sak mindre att tänka på... Imorgon hämtar vi en bäddsoffa så att våra utländska gäster ska ha någonstans att sova när de kommer! Festprogrammet är fortfarande helt ogjort, annars är mycket halvgjort!
Hurra! Vigselprogrammet är färdigt. Nu skall vi ägna helgen åt att vika bladen och sätta fast i omslaget.
Festprogrammet väntar fortfarande på gästbeskrivningen. Annars klart.
3 veckor kvar...