20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
woow...
Jag har just hämtat hem mitt huvudsmycke. Det är skitsnyggt!
Hoppas nu bara frisören kan göra en frisyr som passar till det och att det sitter fast. För det är TUNGT.
jag håller på att få panik jag kan inte hitta en ring jag vill ha eller rättare sagt alla är så j-l dyras som jag gillar.
Jag är så glad, hämtade min ring i fredags här finns den groups.msn.com/mjb7411/shoebox.msnw
eba
jag letade jättelänge innan jag hittade denna lite för dyr men jag kunde inte låta bli
Min ring ligger hemma i sin ask, vill ha den på mig nu!!! Den är ju så himla snygg!!!!
På tal om presenter till toastmastern/bestmannen (vi har samma) nån som har nåt bra tips! Börjar få lite panik..............
linalus - tycket också det känns svårt... Nån fin whiskey kanske om han gillar det?
Idag skall vi träffa prästen. Ni kan läsa om mitt bröllop på en hemsida jag har gjort. www.geocities.com/brollopsplanering
Mvh Lantisbruden! P.S. Skriv gärna i gästboken!
linalus och Callimillae,
Vi kommer att ordna korgar med röttvin, vitt vin, fin choklad, kärleks té i fina teburkar, småflaskor med whisky till killarna och små baylies till tjejerna...Ölkorv till killarna och badbomb till tjejerna...
Alltså lite smått och gott...sen ska det ligga en inbjudan til en gemensam kräftskiva (när vi har kommit tillbaka från bröllopsresan). Där vi kan kolla på korten, minnas och njuta av kräftor :)
Lantisbruden,
det går inte att komma in på din hemsida :(
Brud aug 2005 - det lät som en fin idé till present! Vi får se vad det blir för nåt smått och gott till våra hjälpsamma! Men svårt är det - och så ska man ju hinna handla presenterna oxå... jobbar ända fram till d e dax jag!
Lantisbruden - jag kommer inte heller in... :(