20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
36 dagar kvar!
Imorgon skall vi träffa vår vigselförättare.
Har pratat med solisten nu och våra låtval verkade inte vara några problem alls! Känns jätteskönt att ha det klart! Har ringt kyrkan och de skulle återkomma så fort de visste vilken präst vi tilldelats! Ser fram emot vigselsamtalet!
Vet vem vi ska ha som vigselförrättare men hon är på semester till den 1 augusti så jag hoppas hon kan lära sig texten utantill på tre veckor!
Var i kyrkan igår med vår fotograf för att ta lite provbilder. Hua vad nervös jag blev helt plötsligt. Det är ju inte så lång tid kvar nu. Bara 36 dagar och 5 ½ timme kvar
Rustall: Då har vi varit gifta i nästan 1 timme.
Ringde M2B och sade hur många dagar, timmar och minuter det var kvar. Som tur var skrattade han.
Jag har inte riktigt så långt kvar! Den 19, kl 14!
lillsmurf: Nu på tisdag eller fredagen den 19 augusti?
johansson: Det är nästan så att du skulle ringa mig och berätta hur det kändes. Men via är nog båda i full gång då
Den 19 aug! Jag fick ju nåd och fick hänga med er även om jag gifter mig dagen innan den 20 aug! Skulle nog inte bli någon större aktivitet på någon tråd för oss som gifter oss den 19 aug! Hehe
Har precis kommit tillbaka till jobbet från provuppsättningen och provsminkningen.... Det blev verkligen kanon :) Jag är så nöjd...massa hår och massa lockar... och så tiaran på plats... Fick lite cerisrosa make på ögonen, mycket snyggt!!!!
Hehe, lillsmurf, originell till sinnet eller var det nån annan anledning till att ni valde den 19:e? :)