20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Har du googlat? :) Jag fick kämpa ett tag innan jag hittade mina troll, men till slut så... :)
Tips! Kolla www.shoppingbutiken.com/ och dreamcakes.com där finns en hel del lite ovanliga caketoppers :)
Tackar föt tipsen! Ska visa sambon!
gladhannapanna:
Titta under "Inspriation" och sedan "Om Carl Bertil Widell" på hemsidan:
www.chrisco.net/
Håll bara muspekaren över bilden du vill titta på.
www.designsbydorian.com/Dorian/Figurines.htm
Här fanns massa figurer för tårtan! :)
Sånghäftet är färdigt. Det enda som skall in är bordsplaceringen. Skönt!
Ja nu rör det på sig igen. Har fått besked från catering idag om att vi får låna champagneglas av dem plus att vi spikat vår fiskrätt till slut. :) Nu återstår träff med dem, provsmakning av menyn och träff med kantorn som närmast. Det börjar pirra i magen... :)
Har idag diskuterat med cateringkillen. Känns verkligen superbra! Nästa vecka ska vi träffa fotografen och diskutera hur vi vill ha fotograferingen. Det närmar sig med stormsteg tjejer!!! Igår skrev vi ner en lista med alla namn för att kunna börja med bordsplaceringen.
Tycker allt är lugn, kanske för lugnt *ler*. Pratade igår med kantorn & kollade av så att hon kunde spela dom låtar vi valt samt in & utgångsmarsch. Fick ok. känns kanon. Maten beställdes i måndags, blev skagentoast därefter oxfile, potatisgratäng & rosepepparsås. Fick kanonpris på maten 140 kr/person. Ska göra en sista provning av klänningen på måndag, kan ju hoppas att man inte ändras så mycket i kroppen. Det vi har på agendan nu är att göra bordsplaceringen samt skriva ngt. roligt om varje gäst.