20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Jotack, vi hade det lugnt och fint vi också. Jobbade till kl fem på dagen men sen blev det god mat och dryck när jag kom hem!
Ja jisses, sju veckor kvar... tiden rusar fram verkligen! :)
Har fått en liten förhoppning om att jag kanske får nån typ av möhippa i alla fall. Eller det finns åtminstone nån som har velat ordna! En kompis som hade pratat med en annan kompis som de allri gör... :)
Killens svensexa vet jag blir av, men inte när eller vad de ska göra. Oftast killen som brukar ordna med alla festligheter i bekantskapskretsen, så nu när de andra ska fixa så blir det lite bekymmer för dem tror jag. :)
Vi flyttade i helgen så vi har inte hunnit fundera så mycket på bröllopet senaste tiden. OSA gick ut i torsdags så idag ska vi gå igenom om alla svarat, tror att det bara är ett par som inte hört av sig än! Duktiga gäster! Mamma ska göra ett förslag till bordsplacering, men vi ska förbereda lite med vilka som känner vilka etc så att hon har lite hjälp. JAg har pratat med min aupairfamilj och de kommer kanske allihop, iaf föräldrarna. Barnen är numer 18 och 21.... Åren går! De var 5 och 8 när jag åkte hem! Jag är jätteglad äver att de kommer ialla fall! Både svensexa och möhippa är avklarade så dem behöver vi inte fundera på mer.
Ni som ska solister, vilka låtar ska ni ha?
Hade en kanon midsdommar med sol, sill och grillning :)
Var och beställde tårtan i förra veckan... och på söndag har vi sista svarsdatum...och det är många som inte har svarat än :( Så det blir väl till att ringa runt på måndag....
Jodå, det blev en lugn midsommar. Det regnade så vi gav oss inte iväg på nåt firande. Dessutom har vi nyss flyttat till en ny stad så man har ju inte så många kontakter= ingen fest. Men vi två hade det rätt mysigt ändå med midsommarmat o gos.
7 veckor!!! Ojojoj, jag blir lite stressad, har MYCKET kvar att fixa!
Näst på tur står trycksaker som vigselprogram( måste utforma vad som ska hända först) o festprogram. Även beskrivning av alla gäster (97 st) ska göras!
Callimillae,
Tack för mailet....
Det var en jättefin bukett du ska ha...
Brud aug 2005 - vassego! :)
Har just fått ett samtal från en butik här i Umeå om att vårt "tårtpar" har kommit! :) Ska åka och hämta det på onsdag tänkte jag, ska bli kul att se om d kommer funka! :)
Skön midsommar här också! Ajajaj bara, brände mig igår, FLÄCKVIS!! Ser inte klok ut! *fniss* Ja huvudsaken är att jag inte har några ränder efter bikinin där uppe! Resten kommer ju ändå inte att synas!
Apropå möhippa och svensexa, jag går omkring och misstänker allt och alla, minsta lilla grej så tror jag det finns en baktanke! *fniss* Ja ja, det sker väl när det sker om det nu blir någon hippa!
Hur många av er har blivit hippade ännu?
Vad gäller solosånger så har vi funderat på För kärlekens skull, come what may, your song, sen har vi tänkt att ha ett klassiskt stycke spelat på gitarr! Det är så vackert med akustisk gitarr och klassiska stycken, förrutsatt att det är någon som är "grym" som spelar förstås!
Hetta - det var ett tag sen man "hörde" av dig!
Callimillae:
Vad kul att du också bor i Umeå! Vi flyttade just hit 1 juni! Har du varit med på några BT-träffar?
lillsmurf:
Kul att se dej härinne också! Hur går det för dej i planeringen? Jag blev hippad två veckor innan vi flyttade till Umeå! Det var himla kul! Jag fick bl.a. spela in en sång i en professionell studio! En av mina drömmar som blev sann! Min kompis som ev. skulle sjunga solo på vårt bröllop kan inte komma! Så jag funderar på att kanske hitta nån som spelar nåt instrument istället. Men som du sade, det måste vara nån som är grym på sitt instrument! Hälsa de i Stockholm!