• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • lillsmurf

Nä, har inte tittat efter det då älsklingen tittade på mig och sa, E ru allvarlig? ska vi har smurfar högst upp på tårtan? (med ett fniss förstås), när jag nämnde det första gången! Klart med lite bearbetning är det inga problem, att manipulera är min starka sida!!

• Callimillae

Hahaha ne d mesta brukar gå att få igenom bara det inte är en så stor grej. Känns kul att vi var så överens dock. Hihi, men vi e inte helt normala heller tror jag. ;)

• lillsmurf

Hmm, en annan sak som hände idag, min syster som också ska vara en av mina tärnor frågade mig idag om de gick att se någon gästlista för vårt bröllop på nätet och sen började hon med att hon ville ha lite kolla på vilka alla var osv.. i och med att hon är tärna! Tycker att det verkar lite skumt, undrar om det är någon hippa på gång för min del?

• Callimillae

lillsmur - det låter onekligen misstänkt... men kul! :) Du har nog en hippa att vänta inom kort, haha.

• lillsmurf

Hittar bara en brudgum på sidan! Ingen brud! :(

• Callimillae

Uu, va synd. Kanske finns fler sidor med smurfar? Ger karln med sig? ;)

• lillsmurf

Han e inte hemma än! Får bearbeta honom när han kommer hem!

• Callimillae

Hehe, lycka till! :) Det är ändå lite kul att göra nåt som bryter av från traditionen. Kollat tradera förresten?

• gladhannapanna

Någon som vet var man kan köpa fina par till tårtan? Sambon skulle tyvärr aldrig gå med på troll eller smurfar. SJälv skulle jag vilja ha möss eller ngt liknande. Gärna ngt ställe i Gbg. Vår tårtleverantör hade inga snygga =(

Svar på tråden 20/8 nr 3