20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Tog mod till mig & ringde. Har nu bokat tid den 20 juli. 8 bilder inkl. etui för 950 kr. Nu är det bara & köpa ngt snyggt & ha på sig.
Vad kul!!!
Jag lovar, du komma tycka det är kanon... visst, det kan ju kännas annorlunda när det är en man som tar korten. Men de är ju så proffesionella...
Fick faktiskt tag på en kvinnlig, känns skönt. Min sambo kommer bli väldigt överraskad, positivt. Skulle nog aldrig tänka sig att jag skulle våga göra ngt. sånt här, jag som aldrig ens vill vara med på vanliga kort. Ser faktiskt fram emot det nu.
Å vad spännande det låter med secret box! Men jag vågar aldrig! :)
Vi har påbörjat vårt festprogram (skrivit om alla gäster, meny, lite vett och etikett (humor) osv, men när gästlistan är komplett ska svärmor ta över för hon ville visst överraska oss lite. :)
Knoppen - vad härligt att du har bröllopsyra idag! Jag fick ett kärleksil igår när jag och m2b låg och såg film. Jag gillar de där översvallande känslorna som kommer då och då, skarpt! :)
Callimillae,
tycker du det var lätt att skriva om alla gäster??? Vi har funderat på om vi skulle göra det (resten av festprogrammet gör ju toastarna) Men är rädd för att det är svårt att få ihop något bra om alla... har ni skrivit mycket eller bara en rad??? Är det på rim eller humor???
Hm, det var lättare att skriva om vissa än om andra. Vi tänkte på hur personen i fråga är, om de gjort nåt pinsamt/dumt nån gång som vi kunde skriva om. ;) En del hade vi kunnat skriva en avhandling om, mendan det om andra stod totalt stilla. Det har så mycket att göra med hur personen i fråga är, om de har lätt för att ta illa upp, hur väl man känner dem osv. Vissa beskrivningar känns jätte kul medan andra är sådär måste jag säga. :)
Läste i nån annan tråd om några som hade gjort så himla ambitiöst och kul och skrivit om sina gäster på ett bakvänt beskrivande vis. Så bra fantasi hade inte vi tyvärr! :)
Tips: skriv om nåt minne du/ni har tillsammans med personen i fråga. Många av mina vänner har jag väldigt speciella minnen med eller något gemensamt intresse som lyser starkare än de andra, och jag har försökt spela lite på det.
/prinsessan
Hihi, nu kommer våra troll till tårtan alldeles snart. E så förväntansfull och nyfiken!! :)
Åååh, UPS har varit här och försökt leverera tärnklänningarna som jag har beställt, jag var inte hemma så det låg bara en lapp! Suck, men jag ringde och de kommer och levererar till jobbet imorgon istället, är så ivrig på att få se klänningarna.
Känner varit ganska effektiv idag känns det som, har varit och gjort en provnagel i gele och bokat en tid två dar innan för samtliga naglar på Puder, sen har jag varit förbi Björn Axen och bokat tid i början på veckan innan bröllopet för klippning och folieslingor, det känns som om det börjar närma sig på "riktigt" nu!
Varit på hälsokosten och köpt tabletter för hår hud och naglar samt några tabletter med betakaroten för att försöka och bli lite snyggt brun utan att för den skull bränna mig! Känner mig så himla uppåt idag! Tjooohooo!!
lillsmurf - vad kul det låter!
Våra troll var jätte söta! :) Så vi!!! :D