• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • Brud 20 aug

gladhannapanna
    Åh så roligt!! Vill också...

• gladhannapanna

Det var jättekul! Jag trodde inte att det skulle ske så tidigt så jag hade inte börjat fundera på vilken dag det skulle bli än. Nu känns det skönt att det är över, behöver inte oroa mig för när det blir eller vad de tänker hitta på. Kan tänka mig att arbetskamraterna gör någonting litet också, men det är jag inte säker på.

• be or not be

Idag så ska sambon kolla med 2 av våra vänner om dom skulle vilja göra våra festprogram, hade tänkt gör adom själva men alla säger att man ska leja bort det. Ska även skicka in hindersprövning & namnbytet. Det snurrar allt fortare ny.

• Brud aug 2005

Vi har fått tillbaka hindersprövningen...godkänd och klar :)

Börjar verkligen närma sig...2 månader kvar idag!!!!

• johandra

Ja nu e det verkligen bara 2mån kvar...ÅHhhhhhhhhh vad jag längtar!!

• gladhannapanna

Vi har postat hindersprövning och namnbyte för någon vecka sedan, hur lång tid tar det innan man får svar?
    Idag har jag hämtat ut ringen, den är verkligen supersnygg!!!! Var hos frissan och diskuterade smink och hår också. Känns som om mycket ligger på plats, tack och lov, det är ju som sagt bara två månader kvar!!!

• Brud 20 aug

Hindersprövningen och namnbytes papprena tar inte lång tid.. Max 1-2 veckor.

Håller på att ska bestämma meny... Usch så svårt.. .skulle gärna ha något som man inte äter alltför ofta i vanliga fall... typ Hjort, rådjur, anka eller något sånt... men va fasiken jag vet ju inte hur det smakar... Jo vi ska provasmaka innan, men man lär ju inte få provsmaka typ 10 rätter... Vad ska ni andra ha för mat?

• Callimillae

Hihi, jag var ute i väääldigt god tid när jag skickade in hindersprövningen. Den räcker till 22/8... :D

På onsdag ska jag till floristen och bestämma mig för brudbukettens utseende. Men nu har jag börjat jobba så nu finns inte lika mycket tid över till planeringen märker jag... tur man har hållit på ett tag m fixandet. :)

• gladhannapanna

Fick hindersprövningen på posten idag.

• lillsmurf

Tjejer! Visst är det bara ett papper man ska få tillbaka? (hindersprövningen alltså)

Svar på tråden 20/8 nr 3