• gladhannapanna

20/8 nr 3

Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.

• Svar på tråden 20/8 nr 3
  • lillsmurf

Callimillae - såg i en annan tråd att du hade ett vigselprogram sparat för lite inspiration, skulle du kunna skicka det även till lilla mig så vore jag jätte tacksam! lillsmurf19augusti@hotmail.com

• lillsmurf

Hetta - Absolut, ska hälsa de andra, vi är några som ska ses på torsdag!

• Callimillae

Hetta - nej jag har inte varit på nån BT-träff. Skulle ha varit i veckan om jag inte hade jobbat... så tyvärr inte ännu. Ska du på träffen på torsdag?

lillsmurf - du har mail! :)

• johansson

Ingen hippa ännu, det har börjat röra lite på sig på svensexe-fronten. Men det blir nog först efter semestrarna.

Sånger för oss blir I folkvise ton och Du är allt.

• Hetta

Callimillae:
    Ja, jag hade tänkt att gå på torsdag faktiskt!
    Vi kanske ses där?

• lillsmurf

Callimillae - tack snälla! Är det en bild på er kyrka?

• Callimillae

Hetta - tyvärr inte! Hade det varit på onsdag hade jag kunnat komma men jag jobbar till 17 på torsdag. :(

lillsmurf - alldeles riktigt, bilden är på vår kyrka. :)

• lillsmurf

Hur har ni tänkt med morgongåva tjejer? Kanske har frågat det tidigare i tråden, men har lite problem och bestämma mig så jag behöver lite alternativ!

• lillsmurf

Ni som har festprogram, hur ser innehållet ut? Eller låter ni någon annan göra detta?

• be or not be

Hade tänkt göra våra festprogram själva men efter övertalning av vänner så har vi lejt ut det. Vi fixar presentationen av vännerna & dom resten. Blir en glad överraskning.

Svar på tråden 20/8 nr 3