20/8 nr 3
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Dags att starta ännu en tråd för oss som gifter oss den 20:e augusti! De gamla är avstängda. Hoppas att vi hittar varandra igen. Hur går det för er andra? Själv ska jag titta på ring på allvar idag.
Callimillae - såg i en annan tråd att du hade ett vigselprogram sparat för lite inspiration, skulle du kunna skicka det även till lilla mig så vore jag jätte tacksam! lillsmurf19augusti@hotmail.com
Hetta - Absolut, ska hälsa de andra, vi är några som ska ses på torsdag!
Hetta - nej jag har inte varit på nån BT-träff. Skulle ha varit i veckan om jag inte hade jobbat... så tyvärr inte ännu. Ska du på träffen på torsdag?
lillsmurf - du har mail! :)
Ingen hippa ännu, det har börjat röra lite på sig på svensexe-fronten. Men det blir nog först efter semestrarna.
Sånger för oss blir I folkvise ton och Du är allt.
Callimillae:
Ja, jag hade tänkt att gå på torsdag faktiskt!
Vi kanske ses där?
Callimillae - tack snälla! Är det en bild på er kyrka?
Hetta - tyvärr inte! Hade det varit på onsdag hade jag kunnat komma men jag jobbar till 17 på torsdag. :(
lillsmurf - alldeles riktigt, bilden är på vår kyrka. :)
Hur har ni tänkt med morgongåva tjejer? Kanske har frågat det tidigare i tråden, men har lite problem och bestämma mig så jag behöver lite alternativ!
Ni som har festprogram, hur ser innehållet ut? Eller låter ni någon annan göra detta?
Hade tänkt göra våra festprogram själva men efter övertalning av vänner så har vi lejt ut det. Vi fixar presentationen av vännerna & dom resten. Blir en glad överraskning.